معاون حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

برگزاری چهاردهمین اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در قم/فعالیت ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور

حجت الاسلام واحدی گفت:چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه‌های علمیه خواهران با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در قم برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام واحدی،معاون حوزه‌های علمیه خواهران قبل از ظهر سه‌ شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که در محل حوزه علمیه خواهران در قم برگزار شد، اظهار کرد: چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه‌های علمیه خواهران با سخنرانی آیت الله  مکارم شیرازی ۲۷ تا ۲۹ مردادماه در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانی آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و مسئولان شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران از بخش‌های دیگر این اجلاس است.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: در این اجلاس مدیران ۵۰۰ مدرسه علمیه و مدیران حوزه علمیه خواهران در استان‌های کشور به مدت سه روز در قم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه موضوع اجلاس، مدرسه محوری نگاهی درون‌زا به رفع کاستی‌ها است، گفت: مدرسه محوری در پی آن است که تصمیم‌گیری برای طلاب پشت درهای بسته مدیران نباشد و با گرفتن ایده و نظر اساتید و طلاب صورت گیرد.

حجت الاسلام واحدی عنوان کرد: بیشترین زمان در این اجلاس را برای تبادل نظر کمیسیون‌های یازده‌گانه در نظر گفته‌ایم و اجلاس را سخنران محوری برگزار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور وجود دارد که ۶۰ هزار طلبه در حال تحصیل هستند. غیر از این تعداد ۱۲ هزار طلبه نیز حضوری و غیرحضوری در جامعه الزهرا(س) تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ش

اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار