برگزاری مسابقات جام شهدای رسانه استان قزوین

مسابقات جام شهدای رسانه استان قزوین با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسابقات جام شهدای رسانه استان قزوین در دو رشتهٔ دارت و تیراندازی و با حضور ۳۶ نفر از اصحاب رسانه استان  برگزار شد.

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: در بخش برادران این مسابقات ۱۶ نفر شرکت داشتند که در پایان رقابت‌های رشتهٔ دارت محمد گودرزی‌یکتا از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اولادی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، محسن غلامی از شهید نیوز، به‌ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در رشتهٔ تیرانداری آقایان هم، امیر اسلامی صدر از هفته نامه رایحه مهر، امیر صادق عجمی پور از هفته نامه آوای تات و امیرعلی اکبر بیک از صداوسیما مقام به‌ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها راکسب کردند.

کشاورز با بیان این‌که در بخش بانوان این رقابت‌ها هم ۲۱ نفر شرکت داشتند گفت: در رشته دارت نفیسه مهرداد از نشریه هفت دی مقام اول، سیده سارا چگینی از هفته نامه آوای تات مقام دوم و ناهید شیرمحمدی از پایگاه خبری صبح قزوین مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رشته تیراندازی با سلاح بادی بانوان هم، سحر علیجانی خبرنگار آزاد مقام اول را کسب کرد و ناهید شیرمحمدی از پایگاه خبری صبح قزوین و حنا خلج از روزنامه همشهری به‌ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

این مسئول گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی و در طول سال به‌مناسبت‌های مختلف و با هدف تقویت انسجام و همدلی میان اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها یکشنبه شب و در سالن تیراندازی مجموعهٔ ورزشی الغدیر برگزار شد.
انتهای پیام/.

برگزاری مسابقات تیراندازی و  دارت ویژه اصحاب رسانه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار