حمایت از 5 زوج جوان در مسجدسلیمان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: در راستای توسعه ازدواج‌های آسان و ترویج سنت ازداوج میان جوانان ایران اسلامی مراسم جشن عقد ۵ زوج جوان در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسدالله رشیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان با اشاره به سالروز ازواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: در اولین روز از ماه ذی الحجه همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای توسعه ازدواج‌های آسان و ترویج سنت ازداوج میان جوانان ایران اسلامی مراسم جشن عقد ۵ زوج جوان در مسجدسلیمان برگزار شد.

وی افزود: برای چهارمین سال متوالی با کمک انجمن یاوران وقف و خیرین نیکوکار در سطح شهرستان مسجدسلیمان این مراسم برگزار می‌شود.

رشیدی بیان داشت: برگزاری این مراسم باعث کمک به ایجاد روحیه و نشاط سالم در میان همشهریان شده و از نیازهای شهرستان هم به شمار می‌رود و از تلاش انجمن یاوران وقف و امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان و همچنین خیرین نیکوکار که تامین بخشی از هزینه‌های تهیه جهیزیه نوعروسان را بر عهده داشتد قدردانی می‌کنم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: امید است بتوانیم با ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف میان آحاد جامعه به ویژه وقف‌های مشارکتی وایجاد موقوفات در راستای نیازهای روز جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام/م

تهیه جهیزیه ۵ زوج در مسجدسلیمان با کمک خیران

 

برچسب ها: اشتغالزایی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.