نائورت: تلاش می‌کنیم کشور‌ها را در برابر هرگونه نقض تحریم‌های ایران مسئولیت‌پذیر کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی اعمال دوباره تحریم‌ها علیه کشورمان گفت واشنگتن تلاش می‌کند کشور‌ها را در برابر هرگونه نقض تحریم‌های ایران پاسخگو کند.

نائورت: تلاش می‌کنیم کشور‌ها در برابر هرگونه نقض تحریم‌های ایران مسئولیت‌پذیر کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، هدر نائورت، سخنگوی این وزارتخانه، در پی اعمال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی واشنگتن علیه کشورمان گفت واشنگتن تلاش می‌کند کشور‌ها در برابر هرگونه نقض تحریم‌های ایران پاسخگو باشند.

او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره این که حیدر عبادی، نخست‌وزیر عراق، اعلام کرده که این کشور به تجارت با ایران ادامه خواهد داد، اما از دلار استفاده نخواهد کرد، چیست، نیز گفت: ما این گزارش را دیده‌ایم. شما می‌دانید که نگرانی ما درباره ایران و تجارت با این کشور است و ما تلاش می‌کنیم که کشور‌ها را در برابر هرگونه نقض تحریم‌ها مسئولیت‌پذیر کنیم.

نائورت در ادامه اظهاراتش با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه کشورمان گفت: به نظرم ما در سیاست‌های خود درباره ایران شفاف بوده‌ایم و آن ادامه نگرانی‌های ما درباره رفتار و اقدامات ایران در سراسر جهان است. ما تنها کشوری نیستیم که این موضوع را مشاهده می‌کنیم و درباره آن گواهی می‌دهیم ما از این موضوع آسیب دیده‌ایم و کشور‌های دیگر هم همینطور آسیب دیده‌اند. ما در سیاست خود و مقابله با ایران و اقدامات مخرب آن محکم و استوار باقی می‌مانیم.

انتهای پیام/

ادعاهای جدید سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علیه ایران

برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار