در هفته دولت؛

بهره برداری از ۳۹۰ طرح گاز رسانی در فارس

۳۹۰ طرح گاز رسانی در نقاط مختلف استان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسند.

بهره برداری از ۵ طرح بزرگ گاز رسانی در فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها به ۲ شهر، ۱۰۴ روستا و ۱۳۰ واحد صنعتی گازرسانی می‌شود و پوشش گازرسانی خانوار‌های شهری به ۹۹ درصد و خانوار‌های روستایی به ۷۲ درصد خواهد رسید.

حسینی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۱۱۷ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی تعداد کل جایگاه‌های CNG در استان را ۱۳۶ جایگاه اعلام کرد و افزود: تا کنون ۱۳۰ جایگاه در استان گاز دار شدند.

حسینی با بیان اینکه ۴ جایگاه در دست اجرا است، ادامه داد: به علت نبود متقاضی ۲ جایگاه باقیمانده است.

وی با اشاره به وضعیت گاز رسانی به شهرک‌های صنعتی، بیان کرد: تعداد ۶۶ شهرک در استان وجود دارد که تا کنون ۴۰ شهرک صنعتی در استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: همچنین ۱۰ شرکت شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است و ۱۶ شهرک در حال ساخت باقی مانده است.

حسینی همچنین وضعیت گازرسانی به صنایع را تشریح و اظهار کرد: تا کنون ۶ هزار و ۹۸۵ صنعت به شبکه گاز رسانی استان متصل هستند.

وی، صنایع در دست اجرا را ۴۲۴ صنعت عنوان کرد و گفت: تعداد ۵۰۱ صنایع در دست اقدام گاز رسانی است.

حسینی روستا‌های در دست انتخاب پیمانکار را ۷۷ صنعت اعلام کرد و افزود: ۹۲۹ صنعت همچنان بدون گاز باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس به وضعیت گاز رسانی به روستا‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون هزار و ۶۴۱ روستا از نعمت گاز رسانی بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: میزان کل شبکه گذاری لوله گاز ۲۵ هزار و ۹۰ کیلومتر است که تعداد کل انشعابات نصب شده ۷۵۸ هزار و ۸۲۰ علمک برشمرد.

حسینی تصریح کرد: تعداد کل مشترکین گاز در استان یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است که تعداد ۸۵۳ هزار و ۵۸۰ خانوار شهری و تعداد ۲۹۷ هزار و ۸۵ خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

وی در تشریح وضعیت گاز رسانی به شهر‌های استان، ادامه داد: تعداد کل شهر‌های استان ۱۰۷ شهرستان است که تا کنون ۹۵ شهر به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

حسینی، شهر‌های در دست اجرا را ۹ شهر اعلام کرد و اضافه کرد: دوزه (شهرستان جهرم)، رستاق، قدامی و دوبرجی در شهرستان داراب، بیرم، عماد شهر (شهرستان لارستان)، چاه ورز، خانمین و کامفیروز از جمله شهر‌های در دست اجرا است.

وی بیان کرد: ۳ شهر از جمله جویم، بنارویه از شهرستان لارستان و دهرم از شهرستان فراشبند هنوز از نعمت گاز رسانی محروم هستند.

انتهای پیام/ن

افتتاح طرح های گاز رسانی در فارس

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار