تشکیل بنیاد توسعه در مازندران

بنیاد توسعه به زودی با هدف ایجاد جریان اقتصادی قدرتمند مردمی در مازندران تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست با صنعتگران شهرستان های رامسر ، تنکابن و عباس آباد از تشکیل بنیاد توسعه به زودی در استان خبر داد و گفت : با ایجاد هلدینگ ها در این بنیاد جریان اقتصادی قدرتمند مردمی در استان به راه خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه برخی به نام تولید تسهیلاتی را دریافت میکنند و باعث لطمه زدن به بخش تولید می شود، افزود: غبالگری ، حرکت تثبیتی و شفاف سازی باید در حوزه تولید صورت بگیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه مشکل انشعابات آب ، برق ، گاز و مخابرات برای تولید کنندگان باید سریعا رفع شود، گفت: طرحی برای رفع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده تولید کنندگان به مجلس ارائه شده است که در صورت تصویب بخشی از مشکلات رفع می شود.

وی افزود: همه مدیران کل باید اختیارات را به شهرستان ها واگذار کنند و هیچ مدیری حق ندارد بی دلیل و بی جهت مردم را به مرکز استان بفرستد.

همچنین استاندار مازندران در حاشیه بازدید از تله کابین رامسر گفت: تله کابین رامسر یکی از ظرفیت های مکمل دریا و جنگل در حوزه گردشگری مازندران است که باید با توجه بیشتری به آن شود.

وی افزود: رامسر نیازمند هتل ها و سالن های همایش در سطح بین المللی است تا بتوان کنفرانس های جهانی را در آن برگزار کرد که در این راستا با سرمایه گذاران بخش خصوصی درحال رایزنی هستیم.

اسلامی گفت: مدیریت واحدی در حوزه ساحل و جنگل وجود نداشت و از این ظرفیت به خوبی بهره برداری نشد.

وی ارتقا گردشگری دریایی را از مهم ترین برنامه های مدیریت استان دانست و افزود: درحال رایزنی با سرمایه گذاران جهت احداث دو اسکله در نوشهر و رامسر هستیم تا کشتی های تفریحی بتوانند در این دو اسکله پهلو بگیرند.

استاندار مازندران یکی از ویژگی های منطقه ویژه گردشگری رامسر را توسعه حمل و نقل هوایی دانست و گفت: توسعه باند فرودگاه و ایجاد پروازهای بین المللی با ارائه ویزا مهم ترین برنامه ها است.

انتهای پیام/ م

ایجاد جریان اقتصادی قدرتمند مردمی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار