نماینده ولی فقیه در اصفهان:

صداقت در خبرنگاری مهمترین اولویت است/ معاون امور استان های رسانه ملی: باید صف مردم را از صف آشوبگران جدا کنیم

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در خبرنگاری مهمترین چیز صداقت است و خبری که می دهد باید بر اساس صداقت باشد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: مساله رسانه مساله بسیار مهمی است و در جبهه علیه ما باز کردند و مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن در سه جبهه به ما خدمت کرد و بهترین کسی که پاسخ به دشمن بدهد همین رسانه ی صدا و سیما است.

وی افزود: در صدا و سیما دو جهت باید رعایت شود، صداقت و عدالت در گفتار و دیگری به کارگیری عقل که باید صدا و سیما در این زمینه صداقت داشته باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: در خبرنگاری مهمترین موضوع صداقت است و خبری که می دهد باید بر اساس صداقت باشد و موضوعی که می گویند باید بر اساس عقل باشد و باید بدانیم گفتن این خبر برای مردم صحیح است و برخی مواقع راست را هم نباید گفت، چرا که این موارد باعث تنش در جامعه می شودو  وقت مردم هم گرفته می شود.

وی در ادامه گفت: صدا و سیمای کشورمان بهترین صدا و سیما در دنیا است و باید همه هدفمند باشیم و بر اساس منطق مسائل را مطرح کنیم.

وی افزود: در شرایط جدی اقتصادی قرار داریم.دشمن از ابزاری مانند نارسایی ها و کمبودها استفاده می کند.باید برای خنثی سازی توطئه دشمن و مصون سازی جامعه و مردم در قبول پذیرش تحریکات گام برداشت.که نقش رسانه نسبت به گذشته چنئد برابر شده است.

نقش رسانه نسبت به گذشته چند برابر شده است

استاندار اصفهان گفت: از فعالیت ها و همکاری های مدبرانه با عمق از سوی جناب احمدی بهره بردیم. علاوه برایفای نقش در صدا و سیما در  شورای تامین، از تدابیر فکر و و تحلیل ایشان بهره بردیم.

 محسن مهرعلیزاده افزود: خشنود نیستیم از اتمام خدمت گزاری ایشان اما از طرفی خوشحال از به دست گیری سکان توسط عبد الحسینی هستیم.

مهر علیزاده اضافه کرد: امیدواریم فعالیت های ایشان در جهت بارور کردن و نشان دادن توانمندی های شهر اصفهان که شهری با مردم فرهیخته وانقلابی و صنعتی است، باشد.

وی بیان کرد: در شرایط جدی اقتصادی قرار داریم ،دشمن ازابزاری مانند نارسایی ها کمبودها استفاده می کند و باید برای خنتی سازی توطئه دشمن و مصون سازی جامعه و مردم در قبول پذیرش تحریکات گام برداشت و در واقع نقش رسانه نسبت به گذشته چند برابر شده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: از باغ داران و صنعت گران و کشاورزان تشکر می کنیم که با مناعت طبع ودرک موضوع ایستادگی کردند،کارهای عمرانی بحمد ا..در شهر صنعتی اصفهان با ظرفیت های بالا ادامه دارد.

توجه به توسعه استان ها به عنوان يك راهبرد مورد توجه است

معاون امور استان های رسانه ملی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:کارهای بزرگی در مرکز اصفهان درحال شکل گیری است و در ادامه شاهد فعاليت های همكاران خوبم در اين مركز خواهيم بود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان ارزش ها و فضائل فراوانی دارد ،تصریح کرد: اولویت امروز در مراکز استان ها توجه به فرهنگ،زبان ،گویش و سنت ها است.
معاون امور استان های رسانه ملی ادامه داد: البته توجه به توسعه استان ها به عنوان يك راهبرد مورد توجه است .

علی دارابی افزود:رسانه باید زبان مردم از طرفی و از طرف دیگر همراه خادمان مردم یعنی مسئولان باشد که ایجاد توازن دراین حوزه، هنر رسانه است.

صداقت در خبرنگاری مهمترین اولویت است/ معاون امور استان های رسانه ملی: باید صف مردم را از صف آشوبگران جدا کنیم

وی گفت : رسانه هنرمندانه با اجتهاد رسانه ای باید با قدرت و اقتدار و حفظ استقلال رسانه ای حرکت کند و گفتمان امام و رهبری را سرلوحه کاری خود کند.

دارابی با اشاره به توطئه دشمنان از جمله مشاور امنیت ملی آمریکا که حقوق بگیر منافقان است که گفته باید کاری کنیم مردم نتوانند جشن ۴۰سالگی خود را بگيرند، گفت: البته مطالبات و مشکلات مردم باید از رسانه برای برطرف شدن پخش شود و توجه کنیم صدای مردم با صدای افرادی که با ارزش ها تقابل دارند و دنبال موارد دیگری هستند، تمیز داده شود.

علی دارابی اشاره ای به وحدت امروز مسئولان نظام و مردم کرد و تصریح کرد: البته نارسایی هایی هم در برخی حوزه ها هست که باید حل شوند.

وی استقلال آزادی،اخلاق و پیشرفت را از جمله دست آوردهای انقلابی دانست که به عقیده بسیاری بزرگترین رخداد قرن بیستم است.

معاون امور استان های رسانه ملی گفت: رسانه با قدرت و افتخار با حفظ استقلال و فراتر از جریانات سیاسی پیش رود.رسانه متعلق به عموم مردم است.

دارابی اضافه کرد: رسانه باید گفتمان امام و رهبری سرلوحه  قرار دهد،دشمن  با ایجاد توطیه و کارشکنی ها به دنبال این هستند که ما به چهلمین سال انقلاب نرسیم.باید صف مردم را از صف آشوبگران جدا کنیم.

وی افزود: البته مردم مطالبات به حق دارند و لی مردم انقلابی و باصلابت نشان دادند در جنگ اراده ها برتر هستند و همواره پشت رهبر بوده اند. طبق گفته رهبر باید در جامعه امید ایجاد کرد  و دشمنان به دنبال ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به نظام هستند.

وی  گفت : البته کوتاهی هایی از مسئولان را شاهد هستیم که باید صدای مردم شنیده شود و اقدامات علاج آمیز صورت گیرد و اگر شبانه روز وقت برای مردم بگذاریم کار بزرگی نکردیم.

در ابتدای جلسه مسعود احمدی افزادی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله خود گفت :اصفهان با حضور بزرگان و علما و فرهیختگان شهری است که با افتخارآفرینی در انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم 23000شهید،جهان اسلام به آن می بالد.

وی با اشاره به خدمت گزاری 1313روزه در صدا و سیما عنوان کرد:استان اصفهان برای هدایت بیش از پیش باید به مرکز این استان اقتدا کند و در این دوره ی سه سال و هفت ماهه چهار محور حرکت را بر این مبنا استوار کردیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.