تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در ایلام

مراسم تجلیل از نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام در سالن اجتماعات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; 126نفر برگزیده رقابت های مرحله شهرستانی و 33 نفر منتخبان برتر مرحله استانی دراین مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: یک هزار و 235 نفر از شهرستان‌های مختلف استان در این مسابقات در رشته‌های حفظ قرائت، حفظ، ترتیل و معارف قرآن کریم شرکت کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اضافه کرد: در مرحله استانی 61 برادر و 84 نفر خواهر شرکت کردند که درنهایت 19 نفر شامل 9 خواهر و 10 نفر از برادران در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری که در مهرماه سال جاری در اراک برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

وی افزود: منتخبین استان در تاریخ و زمان‌بندی مشخص‌شده 26 مردادماه به مرحله مقدماتی در شهر مقدس قم و در مرحله نهایی مسابقات با حضور نفرات برتر و راه‌یافته به مرحله نهایی از 10 تا 23 مهرماه در استان مرکزی و با محوریت شهر اراک اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اضافه کرد: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شورونشاط قرآنی در بین اقشار مختلف از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بوده است.

انتهای پیام/اس

 

 

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در ایلام تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.