ضرورت راه اندازی مرکز سی تی اسکن در بیمارستان سرابله

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از نیازهای درمانی در شهرستان چرداول استان ایلام مرکز سی تی اسکن است.

ضرورت راه اندازی مرکز سی تی اسکن در بیمارستان سرابله

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در بازدید از مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) سرابله گفت:یکی از اصلی ترین نیازهای این شهرستان را  دستگاه سی تی اسکن است که به زودی این مشکل نیز با رایزنی صورت گرفته حل خواهد شد.

جان بابایی اظهار کرد :مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) شهر سرابله نیز تا پیش از دولت یادزهم از کمترین امکانات و کادر درمانی برخوردار بود که با تلاش صورت گرفته امروز توانسته تا حدودی نیازهای مردم این شهرستان را جوابگو باشد.

وی افزود :یکی از مزایای طرح تحول نظام سلامت تلاش در جهت توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات پزشکی در اقصی نقاط کشور و به ویژه شهرستان های محروم و دورافتاده بود.

جان بابایی گفت: این وزارتخانه تلاش کرد طی ۵ سال گذشته مراکز اورژانس کشور را تجهیز کند تا مردم دغدغه کمتری برای تامین نیازهای درمانی خود داشته باشند.

جان بابایی اضافه کرد: استان ایلام نیز در چارچوب این برنامه از اهداف طرح تحول نظام سلامت بهره مند شد و بسیاری از مراکز درمانی این استان به جدیدترین تجهیزات پزشکی مجهز و تا حدودی کادر پزشکی متخصص استان نیز تامین شد.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

راه اندازی سی تی اسکن در سرابله

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.