سردار ناظری خبر داد

کشف ماشین آلات راهسازی قاچاق در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ماشین آلات راهسازی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با همکاری اداره مبارزه با قاچاق استان از دپوی انواع ماشین آلات راهسازی خارجی توسط شرکتی در شهر شریف آباد، مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، به محل اعزام و در بازرسی از انبار شرکت ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دستگاه‌های مکشوفه در بدو ورود به کشور صرفاً برای استفاده در مناطق آزاد با شرایط و مقررات مناطق مذکور وارد شدند، اما مالکان این دستگاه‌ها بدون رعایت شرایط و مقررات مناطق آزاد، دستگاه‌ها را خارج و در انبار شرکت دپو کردند؛ باتوجه به عدم ارائه مدارک گمرکی برای دستگاه‌های مکشوفه، ماشین آلات قاچاق ضبط و در محل توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و برای اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاکدشت ارسال شد.

سردار ناظری در خاتمه اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی ماشین آلات توقیف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند؛ تلاش پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت برای دستگیری مالک اصلی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار