رئال بدون رونالدو کهکشانی نیست

اتلتیکو مادرید 4 - رئال مادرید 2/شاگردان سیمئونه فاتح سوپرجام اروپا شدند

تیم اتلتیکو مادرید با پیروزی چهار بر دو مقابل رئال مادرید، قهرمان سوپرجام اروپا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛دو تیم همشهری رئال مادرید(قهرمان لیگ قهرمانان اروپا) و اتلتیکو مادرید (قهرمان لیگ اروپا) در دیدار سوپرجام اروپا را از ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه آ. له کوک آرنا در شهر تالین، استونی برگزار کردند.

ترکیب دو تیم:

رئال مادرید: ناواس- واران- راموس- مارسلو- ناچو- ایسکو- کاسمیرو- کروس- گرت بیل- آسنسیو- بنزما

اتلتیکومادرید: اوبلاک- ساویچ- گودین- هرناندز- خوان فران- رودریگو- کوکه- سائول- لمار- کاستا- گریزمان

اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 2/گزارش لحظه به لحظه

در این مسابقه رئال مادرید نخستین بازی رسمی خود بدون رونالدو را پس از 9 سال و همچنین اولیین حضور رسمی لوپتگی به عنوان سرمربی این تیم تجربه می کند.

اتلتیکو که در این مسابقه دیگو سیمئونه را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت، بازی را طوفانی آغاز کرد و دیگو کاستا در دقیقه یک با فراری زیبا و از زاویه بسته دروازه کورتوا را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر شود.گل ثانیه 47 کاستا ، سریعترین گل تاریخ سوپرکاپ اروپا بود.

اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 0/گزارش لحظه به لحظه

رئالی ها پس از دریاقت گل زودهنگام جلو کشیدند و سعی در جبران گل خورده داشتند.

در دقیقه 17 حرکت زیبای مارسلو از جناح چپ و سانتر زمینی و خطرناک او مقابل دروازه اتلتیکو با ضربه رابونا و بسیار زیبا و تکنیکی آسنسیو همراه شد اما اوبلاک این ضربه را مهار کرد تا تیمش یک گل فوق العاده زیبا نخورد.

در دقیقه 26 مارسلو با شوت از راه دور و پای راست دروازه اتلتیکو را تهدید کرد اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27 بازی به تساوی کشیده شد. حرکت گرت بیل از جناح راست و سانتر دقیق او با پاس راست روی سر بنزما فرود آمد و این مهاجم فرانسوی دروازه را باز کرد.

اتلتیکو مادرید 4 - رئال مادرید 2/شاگردان سیمئونه فاتح سوپرجام اروپا شدند

دقیقه 29 آسنسیو با حرکتی انفرادی و زیبا به پشت دروازه اتلتیکو رسید و ضربه اش را به صورت کاملا خطرناک زد که توپ به کنار دروازه رفت.

رئالی ها کاملا بازی را در اختیار گرفتند و فشار را حتی پس از زدن گل مساوی روی دروازه اتلتیکو ادامه دادند.

شاگردان سیمئونه نیز گاهی چشم به ضدحملات نیز داشتند که البته دیگر موفق نبودند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یه یک به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 1/گزارش لحظه به لحظه

نیمه دوم تقریبا متعادل آغاز شد و تیم اتلتیکو مادرید در دقایق ابتدایی نیمه توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت.

در دقیقه 57 لوکا مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی  2018 برای تیم رئال مادرید به جای آسنسیو به بازی آمد.همزمان با این تعویض، آنتونی گریزمن نیز از تیم اتلتیکو خارج شد و کوریا به بازی آمد.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم ، بازی کاملا آرامتر از نیمه نخست و بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم نتوانستند در این 15 دقیقه خطری روی دروازه هم ایجاد کنند.

در دقیقه 62 توپ ارسالی روی دروازه اتلتیکو مادرید به دست خوانفران هنگام دفع توپ برخورد کرد و پنالتی به سود رئال اعلام شد. سرخیو راموس کاپیتان کهشانی ها پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت اوبلاک وارد دروازه کرد تا بازی دو بر یک شود.

اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 2/گزارش لحظه به لحظه

اتلتیکو پس از دریافت گل دوم جلو کشید تا از فرصت باقی مانده برای شکست نخوردن استفاده کند.شاگردان لوپتگی نیز در ضدحملات کاملا خطرناک بودند و به محض دریافت توپ با سرعت به سمت دروازه حریف هجوم می بردند.

در دقیقه 79 اتلتیکو گل تساوی را به ثمر رساند. روی اشتباه عجیب مارسلو ، توپی که در حال به بیرون رفتن بود را به داخل زمین فرستاد تا موقعیتی عالی برای شاگردان سیمئونه شکل بگیرد و در نهایت با پاس عرضی کوریا در دهانه دروازه رئال، کاستا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

بازی در 10 دقیقه پایانی نیمه دوم نیز پایاپای دنبال شد و دو تیم دست به ریسک نمی زدند .

در آخرین ثانیه های وقت های تلف شده نیمه دوم ، سانتر عالی بازیکنان رئال روی دروازه را ، مارسلو تلاش کرد با حرکتی آکروباتیک وارد دروازه کند که توپ به پایش ننشست تا اخرین موقعیت وقت قانونی بازی نیز برای رئال از دست برود و کار به وقتهای اضافه کشیده شود.

اتلتیکو مادرید 2 - رئال مادرید 2/گزارش لحظه به لحظه

در وقت اضافه نیمه نخست نیز اتلتیکویی ها بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادند و میل بیشتری برای پیروزی از خود نشان دادند.

در دقیقه 99 اتلتیکو گل سوم را هم به ثمر رساند. این بار اشتباه واران در خط دفاعی باعث شد تا توماس با همکاری کاستا توپ را از او بگیرد و این بازیکن توپ را روی دروازه برای سائول سانتر کرد و سائول نیگوئز با ضربه ای والی و بسیار زیبا دروازه را باز کرد.

اتلتیکو مادرید 4 - رئال مادرید 2/گزارش لحظه به لحظه

در دقیقه 104 اتلتیکو توانست گل چهارم را نیز به ثمر برساند. باز هم روی حرکت دیگو کاستا ستاره این مسابقه و پاسش به ویتولو موقعیتی خوب برای تیمش ایجاد کرد و ویتولو با یک پاس عالی کوکه را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن به تور دروازه رئال چسبید.

اتلتیکو مادرید 4 - رئال مادرید 2/گزارش لحظه به لحظه

اتلتیکو در دقیقه 105 می توانست روی یک ضدحمله سریع به گل پنجم هم برسد اما توماس در هنگام دویدن به سمت دروازه اتلتیکو و در حالی که تقریبا دو به تک بودند، زمین خورد تا این فرصت عالی از دست برود.

در نیمه دوم وقت تلف شده، رئالی ها برای جبران دو گل خورده توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما توان ایجاد موقعیت گل را نداشتند و بیشتر روخی بلانکوس بود که روی ضدحملات خطرناک نشان می داد و هر لحظه امکان زدن گل پنجم وجود داشت.

حملات رئالی ها در ادامه نتیجه نداشت و در نهایت اتلتیکو مادرید با پیروزی چهار بر دو مقابل رقیب همشهری رئال مادرید، قهرمان سوپرجام اروپا شد.


بیشتر بخوانید: شکست بوکا جونیورز مقابل بارسلونا


انتهای پیام/

اتلتیکو مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.