در عملیات مشترک پلیس قم و البرز؛

کشف بیش از 240 کیلوگرم تریاک در قم/اصابت گلوله به کتف سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی قم گفت:طی بازرسی از یک خودرو سمند در قم بیش از 240 کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف بیش از 240 کیلوگرم تریاک در قم/اصابت گلوله به کتف سوداگر مرگبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ وبه نقل از پایگاه خبری پلیس،آقاخانی،فرمانده انتظامی قم اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با خودرو سمند محموله مواد افیونی را از یک استان مرکزی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع دردستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سپس طی هماهنگی های قضائی اکیپ های تلفیقی از هر دو پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و البرز به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه راننده سمند که با دستور ایست پلیس مواجه می شود قصد فرار از قانون داشت که با تیراندازی مأموران و اصابت گلوله به ناحیه کتف، خودرو را متوقف می‌کند.

آقاخانی بیان کرد: در نهایت طی بازرسی از خودرو سمند  در قم 243 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 24 بسته کشف و متهم نیز با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/ش

کشف مواد مخدر در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار