رقابت ۱۰ هزار و ۲۶ اثر در جشنواره تولیدات صدا و سیما

معاون امور استان‌های رسانه ملی، از رقابت ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی دارابی شامگاه گذشته چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ در نشست هماهنگی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در شهرکرد گفت: در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۵ برابری تعداد آثار ارسالی به جشنواره امسال نسبت به دوره گذشته، افزود: این موضوع بیانگر استقبال بی نظیر مراکز استان‌ها از این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای می‌باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اظهار داشت: میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رسانه ملی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، فرصتی برای معرفی چهارمحال و بختیاری است چرا که تا پایان جشنواره، ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور به انعکاس استعداد‌ها و پتانسیل‌های این استان می‌پردازد.

دارابی اضافه کرد: حدود یک هزار نفر از هنرمندان و برنامه سازان برجسته کشور نیز برای شرکت در این جشنواره، به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند و از نزدیک با ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‎ها، از فعالان و مبارزان انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا، هنرمندان ملی و بومی، نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی چهارمحال و بختیاری هم تقدیر می‌شود.

دارابی یادآور شد: هم اکنون آثار فاخری از معرفی قهرمانان ملی و بومی استان‌ها از جمله زندگینامه بی بی مریم، شیرعلی‎مردان خان بختیاری و همچنین آیت الله شهید بهشتی در حال ساخت است که به زودی از شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.

وی گفت: سه استان هم در نوبت میزبانی جشنواره بیست و دوم تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما هستند که مکان برگزاری آن در اختتامیه جشنواره بیست و یکم در شهرکرد اعلام می‌گردد.

در حاشیه این نشست، با حضور تعدادی از مدیران رسانه ملی، استاندار و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، پوستر بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما و لوگوی جدید شبکه استانی سیمای جهان بین رونمایی شد.

این جشنواره، سوم تا پنجم شهریورماه امسال و با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» در شهرکرد برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های رسانه‌ای مراکز استان‌های رسانه ملی با ۴۰ غرفه در فرهنگسرای شهرکرد، از برنامه‌های جانبی این جشنواره برای معرفی محصولات فرهنگی و رسانه‌ای سازمان صدا و سیما خواهد بود.

انتهای پیام/ش

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رسانه ملی برگزار می‌شود

برچسب ها: صدا و سیما ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.