کودک ۷ ساله قربانی بی احتیاطی راننده وانت نیسان شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد مرگبار خودروی نیسان با کودک ۷ ساله در جاده روستایی فرح آباد ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی فرح آباد شهرستان ساری بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در این محور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی وانت نیسان، با کودک خردسالی به نام ابوالفضل ۷ ساله که در حال تردد در این جاده بود برخورد کرد.

سرهنگ باقری گفت: بر اثر این حادثه، این کودک خردسال به شدت مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات و صدمات وارده جان باخت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/آ


تصادف مرگبار رانندگی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار