اجرای موفق طرح شهید رهنمون در قم؛

رتبه برتر بسیج جامعه پزشکی قم در جشنواره مالک اشتر

بسیج جامعه پزشکی استان قم در هشتمین جشنواره مالک اشتر موفق به کسب رتبه برتر شد.

رتبه برتر بسیج جامعه پزشکی قم در جشنواره مالک اشتر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛طی مراسمی هشتمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد که طی آن بسیج جامعه پزشکی استان قم به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

این مراسم که با حضور سردار فضلی، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) مفتخر به دریافت لوح تقدیر از جشنواره شد.

جشنواره مالک اشتر به صورت سالیانه و با هدف معرفی رده ها و سازمان های برتر بسیج برگزار می شود.

 رضایی، مسئول بسیج جامعه پزشکی قم در این خصوص گفت: به لطف خداوند و با تلاش مستمر اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قم و به دلیل اجرای صحیح و هدفمند طرح شهید رهنمون در استان قم و خدمت خالصانه به مردم شریف و ولایتمدار استان، به ویژه مردم مناطق کمتر برخوردار استان، این سازمان موفق به کسب موفقیت در جشنواره شد.

وی بیان کرد: در طرح شهید دکتر رهنمون، تعداد تیم های شرکت کننده از دو تیم در سال 96 به 15 تیم در سال جاری ارتقا یافته است.

 رضایی در معرفی طرح شهید دکتر رهنمون گفت: در حال حاضر این تیم ها به صورت ماهیانه به مناطق نیازمند استان مراجعه و به مردم شریف و عزیز استان خدمات آموزشی، بهداشتی، مشاوره ای و درمانی ارایه می کنند.

انتهای پیام/ش

برترین های جشنواره مالک اشتر

برچسب ها: اخبار پزشکی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.