تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

پیکر شهید ملکی در زادگاهش شهر ماهیدشت به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ دوم شهید حسن ملکی از کارکنان انتظامی شهرستان روانسر امروز (پنجشنبه)در زادگاهش ماهیدشت برگزار شد .

تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

این مراسم از ساعت 15 امروز (25 مرداد) در گلزار شهدای شهر ماهیدشت با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید والامقام نیز از ساعت 16 تا 17:30 دقیقه امروز در مسجد سیدالشهداء روستای چغانرگس ماهیدشت برگزار شد .

تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

مراسم تشییع پیکر و وداع با شهید ملکی نیز صبح روز گذشته با حضور گسترده مردم قدرشناس و مسئولان شهرستان روانسر برگزار و پیکر پاک این شهید به زادگاهش منتقل شد.

تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

سرهنگ ملکی مسئولیت های مختلفی در بخش های انتظامی استان داشت که آخرین آن ها جانشینی پلیس راهور شهرستان روانسر بود.

حوالی ساعت 21:30 دقیقه سه شنبه - 23 مرداد بود که فرد یا افرادی ناشناس به درب منزل شهید ملکی مراجعه می کنند و بلافاصله پس از گشوده شدن درب منزل، به ضرب گلوله وی را به شهادت رسانده و متواری می شوند.

بنا بر گفته سرهنگ آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تلاش برای کشف هویت و دستگیری ضاربان و انگیزه آن ها برای چنین اقدام ناجوانمردانه ای ادامه دارد.

فروردین ماه امسال نیز "ایوب اسلامی نیا" از کارکنان انتظامی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شهید حسن ملکی در زادگاهش ماهیدشت آرام گرفت

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار