رضایت سرمربی‌ها از عملکرد تیم‌های خود در فینال والیبال قهرمانی کشور

سرمربی‌های دوتیم فینالیست مسابقات والیبال قهرمانی کشور از کیفیت تیم‌های خود و مسابقات رضایت داشتند.

حاجی مشهدی سرمربی والیبال تیم جوانان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: بازیکن‌های تیم ما خیلی خوب کار کردند و پس از مرحله مقدماتی که با همین تیم تهران بازی را واگذر کردیم بازیکنان ما با عملکرد مناسب توانستند درهرمسابقه بهتر شوند.

وی ادامه داد: تیم حریف بسیار عالی و با کیفیتی بود ما توانستیم از نقطه ضعف تیم تهران استفاده کنیم.

شاه مرادی سرمربی تیم والیبال جوانان تهران گفت: سطح مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: فدارسیون برای بالابردن این مسابقات بهتر است تعداد شرکت کننده را بیشتر از ۱۰ تا تیم افزایش دهد بخاطر اینکه استراحت به تیم‌ها داده می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه‌های پنج تیم مناسب نبود و اگر مسابقات دسته اول را با دوازده تیم برگزار کند بهتر است و زما ن. استراحت تمام تیم‌ها را در یک روز برنامه ریزی کند.

شاه مراد سرمربی تیم جوانان تهران  در پایان بازی فینال مسابقات والیبال قهرمانی کشور گفت:تیم ما از نظر تیمی در کار سرویس اشتباهات زیادی داشت و بیش از ۲۰ سرویس از دست دادیم.

وی ادامه داد: از لحاظ دفاعی تیم مقابل نتوانست از دفاع ما سود ببرد، چون دفاع ما بسیار منسجم و خوب بود

شاه مرادی با اشاره به کیفیت تیم گلستان گفت: لیبرو گلستان بسیار عملکرد خوب داشت وتوپ‌های خوبی جمع می‌کرد و توانست به تیم گلستان نظم دهد تا بتوانند این بازی را در مقابل ما پیروز شوند.

شاه مرادی سرمربی تیم والیبال جوانان تهران با اشاره به حضور بازیکن تهران در تیم ملی گفت: پاسور تیم ما امیرحسین صابری درترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیایی بحرین حضور داشت و علیرضا شاه علی بازیکن تیم ملی هست و چندتا دیگر از بازیکنان ما در سطح تیم ملی مطرح هستند.

ظهر امروز مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور در گرگان به پایان رسید.

انتهای پیام /ع

 

مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور در گرگان به پایان رسید

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.