استاندار آذربایجان شرقی ؛

تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند از دستگاه های خدمات رسان و بانک های استان خواست با تولیدکنندگان مدارا کنند.

تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ،در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان هریس با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی هریس از مشوق های مالیاتی نتوانسته اند استفاده کنند، خاطرنشان کرد : بیشتر واحدهایی که نتوانسته اند از مشوق های مالیاتی بهره مند شوند به علت اطلاع رسانی ضعیف بوده است.


وی افزود: وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت مشوق هایی برای واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در نظر گرفته اند تا زمینه توسعه و رونق شهرک های صنعتی فراهم شود انتظار دارند، دستگاه ها مشمولان را از چگونگی اجرای مشوق ها مطلع کنند.


استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد : دستگاه های خدمات رسان نباید با پرداخت نشدن پول قبوض آب و برق خدمات واحدهای تولیدی را قطع کنند و باعث تعطیلی آنها شوند .


وی همچنین بابیان اینکه تکمیل بزرگراه تبریز-هریس-اهر جزو طرح های مهم و اهمیت دار استان است، گفت : بنا بر گزارش پیمانکاران از 50 کیلومتر باقی مانده این بزرگراه، 35 کیلومتر آسفالت ریزی و تا پایان امسال زیر بار ترافیک می رود.


استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان هریس از واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی بیلوردی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 

استاندارآذربایجان شرقی،با تولیدکنندگان مدارا کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار