برگزاری دوره های ارتقاء امنیت گردشگران

دوره آموزشی جهت توانمندسازی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دوره آموزشی جهت توانمندسازی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه در راستای افزایش دانش پرسنل یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و فراگیری روش های علمی در مباحث صیانت از آثار تاریخی و حفاظت اطمینان بخش از داشته های فرهنگی استان برگزار شده است.

همچنین ارتقا امنیت گردشگران و نحوه تعامل با آنان با همکاری پلیس پیشگیری استان و توجهات خاص فرماندهی انتظامی استان دو دوره عرضی فشرده جهت پرسنل و کارمندان مراقب آثار و وظیفه این اداره کل در مرداد ماه جاری برگزار گردید. 

در این دوره با بهره گیری از اساتید مجرب و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی و دادگستری استان به صورت نظری و کارگاهی ۱۴۴۰ ساعت / نفر آموزش ارایه گردید و در پایان دوره گواهینامه دوره ضمن خدمت به فراگیران داده شد.

 برگزاری این دوره برای سومین سال متوالی بوده و مقرر است به منظور بازآموزی و ارائه و آموزش مهارت‌های جدید در سنوات آتی آموزش های عرضی ضمن خدمت در غالب دوره های آموزشی تابستانه به پرسنل ارائه تا ضمن افزایش دانش حفاظت از آثار تاریخی در زمینه توسعه امنیت و تکریم گردشگران اقدامات مثبتی در استان کرمانشاه صورت پذیرد.

انتهای پیام/د

برگزاری دوره ارتقا امنیت گردشگران و نحوه تعامل با آنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار