نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد

بی‌اعتمادی مردم انگلیس به بانک‌های این کشور

شصت و شش درصد از بزرگسالان انگلیسی احساس می‌کنند بانک‌ها به نفع آن‌ها کار نمی‌کنند.

بی‌اعتمادی مردم انگلیس به بانک‌های این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک نظرسنجی جدید به بحث ها درباره بحران مالی جهان که ماه سپتامبر یک ساله می شود، بار دیگر قوت بخشید. این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد, نشان می دهد بسیاری از مردم انگلیس به موسسات بانکی اعتمادی ندارند و احساس می کنند مجازات بانک ها برای بحران مالی سال 2008 کافی نبوده است.

با وجودی که بانک ها میلیاردها پوند به جرم تقلب و تخلف می پردازند و مجبورند برای به دست آوردن مجدد اعتماد مردم تلاش کنند، افکار عمومی مثبت کماکان در قبال آنها رو به کاهش است.

این نظرسنجی نشان داد شصت و شش درصد از بزرگسالان انگلیسی احساس می کنند بانک ها به نفع آنها کار نمی کنند. بیست درصد گفتند چنین احساسی ندارند و سیزده درصد نظری نداشتند.هفتاد و دو درصد گفتند بانک ها باید با مجازات های سخت تری مواجه می شدند و دوازده درصد معتقد بودند مجازات آنها عادلانه بوده و عجیب آن که یک درصد گفتند مجازات آنها بسیار سخت بوده است. پانزده درصد نظری نداشتند.

در پاسخ به این سوال که آیا نگران هستند که بانک ها موجب بحران مالی دیگری شوند، هفده درصد گفتند بسیار نگرانند، چهل و شش درصد گفتند نسبتا نگران هستند، بیست و چهار درصد گفتند نگران نیستند و فقط سه درصد گفتند به هیچ وجه نگران نیستند. ده درصد نظری نداشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار