آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

سه بانوان تکواندو کار مازندرانی به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اعزام شده اند و چند روز آینده برای کسب مدال خوش رنگ این بازی‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، الهه شیدایی وزن ۵۳- کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل وزن ۶۷+ کیلوگرم و پریسا جوادی ۵۷- کیلوگرم در کنار فرزان آشورزاده تکواندوکار نمایندگان مازندران در رشته تکواندو هستند.

آخرین وضعیت این بانوان ورزشکار در اردوی جاکارتا را از زبان خودشان می‌خوانیم:

الهه شیدایی: فکرش را نمی‌کردم در بازی آسیایی حاضر باشم/مسئولیت بزرگی بر گردن من خواهد بود

الهه شیدایی تکواندو کار قائمشهری وزن ۵۳-کیلوگرم گفت: از خردادماه روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و با تدبیری که کادرفنی برای تمرینات ما در نظر گرفته بودند خدا را شکر آمادگی خوبی کسب کردیم.

وی افزود: این نخستین اعزام من به یک رویداد رسمی است و پیش از این نیز تنها در تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی حضور پیدا کردم و همیشه خود را در جایگاهی می‌دیدم که بتوانم به عضویت تیم‌ملی در بیایم، اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم به عنوان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم.

شیدایی گفت: واقعا خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد کرده و این مسئولیت بزرگ را در میان مدعیان قاره کهن به من واگذار کردند؛ من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

زهرا پوراسماعیل: برای عنوان قهرمانی به جاکارتا آمده ام

زهرا پوراسماعیل تکواندو کار بابلی وزن ۶۷+ کیلوگرم کشورمان گفت: با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردم و با خواست خدا در جاکارتا توانایی‌هایم را به نمایش می‌گذارم و عنوان قهرمانی را کسب می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط روحی خود افزود: متاسفانه پس از آسیب کیمیا از نظر فکری خیلی بهم ریخته بودم و نمی‌توانستم خوب تمرینات را پیگیری کنم، اما با انگیزه‌ای که او به من داد تمام تلاشم را می‌کنم تا با کسب مدال بتوانم او را خوشحال کنم.

زهرا با اشاره به مهمترین رقبایش در این رقابت‌ها گفت: با تمامی حریفانم پیش از این رقابت کردم و با آنالیز‌هایی که داشتم، چین و کر‌ه‌جنوبی ممکن است دردسرساز شوند؛ مسابقات سختی پیش‌رو دارم، اما شگفتی ساز می‌شوم.

 

آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

 

پریسا جوادی: از لحاظ فکری و فیزیکی کاملا آماده رقابت با حریفان هستم

پریسا جوادی تکواندو کار قائم شهری وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارم و با انگیزه بالا بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهم.

وی افزود: نزدیک به دو ماه است که تمرینات را آغاز کردیم و پیش از اعزام به این رویداد در تورنمنت کره‌جنوبی شرکت کردیم که برای ما تجربه خوبی به همراه داشت.

جوادی گفت: مهمترین حریفان من از کشور‌های کره‌جنوبی، چین، ازبکستان و ویتنام هستند که آن‌ها را می‌شناسم و با کادرفنی فیلم مبارزاتشان را دیده‌ایم و آنالیز کردیم. از نظر فکری نیز با تصویرسازی‌های صورت گرفته آماده حضور هستم.

جوادی با بیان اینکه برای نخستین بار است در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، افزود: بعد از المپیک، بازی‌های آسیایی جزء رویداد‌های بزرگ محسوب می‌شود که هر ورزشکاری آرزو دارد در آن حضو پیدا کند.

آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

 

آخرین وضعیت بانوان تکواندوکار مازندرانی در جاکارتا

 

انتهای پیام/آ


از بانوان تکواندوکار مازندرانی حاضر در جاکارتا چه خبر؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.