فردا؛

شهدای حمله تروریستی در اهواز تشییع می‌شوند

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح دوشنبه در حسینیه ثارالله این شهر برگزار و پیکر‌های مطهر تعدادی از آن‌ها در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شوند.

شهدای حمله تروریستی در اهواز تشییع می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرماندار اهواز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه از محل حسینیه ثارالله در مرکز شهر آغاز و سپس به سمت چهارراه زند و بعد از آن به سمت گلزار شهدا ادامه می‌یابد.

جمال عالمی نیسی با اشاره به اعلام عزای عمومی در روز دوشنبه در استان افزود: مراسم رسمی تشییع شهدا فردا برگزار می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از شهدا از میان مردم هستند، برنامه ریزی شده که مراسم بیشتر جنبه مردمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم شهروندان اهواز در مراسم تشییع حضوری چشمگیر داشته باشند اضافه کرد: حدود نیمی از این شهدا فردا در اهواز به خاک سپرده می‌شوند و بقیه آن‌ها راهی شهرستان‌ها و یا خارج استان می‌شوند.

عالمی نیسی با تاکید بر حضور اقوام به ویژه عشایر عرب در مراسم تشییع شهدا گفت: هماهنگی برای حضور طوایف عرب برعهده بخشداران است و سعی می‌کنیم با لباس محلی و پرچم‌های خود در این مراسم حضور یابند.
وی همچنین با تاکید بر رعایت همه جوانب امنیتی مراسم تشییع افزود: ایستگاه‌های صلواتی و مواکب در مسیر تشییع نباید بدون هماهنگی فعالیت کنند.

 با تشییع شهدا توطئه های دشمن خنثی می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه در مراسم تشییع شاهد حضور همه قومیت‌ها هستیم گفت: فردا روز قومیت هاست و نباید اجازه دهیم این حادثه تروریستی بین قومیت‌ها تفرقه ایجاد کند.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی با تاکید بر برقراری امنیت در روز تشییع افزود: تیم‌های امنیتی و اطلاعاتی از مرکز برای بررسی مسائل امنیتی استان به اهواز آمده اند.

وی اضافه کرد: مشابه این حادثه تروریستی در همه کشور‌هایی که از نظر امنیتی در رده‌های بالا هستند نیز اتفاق می‌افتد.

همچنین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این نشست با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز گفت: مردم خوزستان هنوز زجر کشتار و ناامنی و جنگ را به دوش می‌کشند، ولی باید اتحاد و یکپارچگی خود را به تمام دنیا نشان بدهند.

سردار محمد علیپور با انتقاد از حمایت برخی شبکه‌ها و مدعیان حقوق بشری از تروریست‌ها افزود: با تشییع شهدا و حضور همه نهاد‌ها و مردم در این مراسم باید تبلیغات روانی که طی سالیان علیه ما انجام شده بود، خنثی شود.

وی با بیان اینکه در پنج سال اخیر آمریکا به رغم تلاش نتوانسته نقشی در تصمیم گیری‌های غرب آسیا به ویژه در عراق، سوریه، افغانستان و ... داشته باشد به همین دلیل پشت داعش و سعودی مخفی می‌شود.

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده‌ای از شهروندان شد که یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.

در پی این حادثه تروریستی نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه‌ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

از ۶۷ نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی‌های مسلح در اهواز ۲۷ نفر از بیمارستان تا امروز مرخص شدند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار