عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخمین مطرح کرد؛

ایجاد اختلافات داخلی، یاس و نا امیدی توسط عناصر نفوذی تنها امید دشمن

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خمین ایجاد اختلافات داخلی، یاس و نا امیدی توسط عناصر نفوذی تنها امید دشمن دانست.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ونماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خمین با بیان اینکه تنها امید دشمن ایجاد اختلافات داخلی، یاس و ناامیدی در مردم با استفاده از عناصر نفوذی است، افزود: کشور با تهدید بیرونی و نظامی مواجه نیست بلکه با تهدید داخلی مواجه است که باید هوشیار بود.

رضایی افزود: دشمنان نظام از همه ظرفیت خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کردند و می‌کوشند که ناامیدی را در کشور تزریق کنند و جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی راه انداخته اند.

وی اضافه کرد: دولت باید با مشوق‌های حمایتی تولیدکنندگان را در شرایط کنونی بیشتر حمایت کند و مردم نیز کالا‌های داخلی خرید کنند تا انگیزه تولید افزایش یابد.

حمایت از تولید کنندگان داخلی و اتحاد و انسجام راهبرد عبور از مشکلات اقتصادی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس راهبرد عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی را حمایت از تولید کنندگان داخلی و اتحاد و انسجام دانست و ادامه داد: حمایت از تولید داخلی تکلیف ملی و شرعی هر ایرانی است و مسئولان موظف به تسهیل در سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان داخلی هستند.

وی تصریح کرد: دولت بایستی با مشوق‌های حمایتی تولیدکنندگان را در شرایط کنونی بیشتر حمایت کند و مردم نیز کالا‌های داخلی خرید کنند تا انگیزه تولید افزایش یابد.

رضایی با تاکید بر حفظ انسجام داخلی گفت: دوره جناح‌های سیاسی تمام شده و کشور به اتحاد و حمایت از اقشار آسیب پذیر نیاز دارد.

سست کردن باور‌ها و اعتقادات مذهبی یکی از حربه‌های مهم دشمن

حجت الاسلام سید حسینی پور امام جمعه خمین هم در این نشست با اشاره به اینکه یکی از حربه‌های مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران سست کردن باور‌ها و اعتقادات مذهبی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است گفت: تقویت باور‌های دینی و انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل نوجوان و جوان آنان را در برابر این ترفند دشمن مقاوم و بیمه می‌کند

طهرانی فرماندار خمین هم در این نشست با اشاره به اینکه حل مشکلات سرمایه گذاران در اولویت قرار دارد و هر سرمایه گذاری که بخواهد در زادگاه امام راحل اقدام به سرمایه گذاری کند مورد حمایت قرار می‌گیرد گفت: هر نهادی اعتبارات مصوب را جذب نکند اعتبارات مصوب آن به دستگاه دیگری تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.