شرکت اسپانیایی «اسپروانکو» در ایران باقی می‌ماند

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، شرکت اسپانیایی «اسپروانکو» فعال در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات در بخش نفت و گاز علی‌رغم تهدید‌های آمریکا در ایران باقی می‌ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در پی بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شرکت اسپانیایی «اسپروانکو» فعال در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات در بخش نفت و گاز، اعلام کرد در ایران باقی می‌ماند.

این شرکت از سال ۲۰۱۳ از زمان تحریم ایران در بازار آن کشور حضور دارد. 

کارلوس تولِدو، مدیر روابط عمومی شرکت اسپروانکو، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: «ما در سال ۲۰۱۳ به ایران آمدیم، زمانی که تحریم‌ها از هر طرف اعمال شد. بنابراین ما در قلمرو ایران هیچ رقابتی نداشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم وارد این بازار شویم.»

او گفت: «ما هیچ تهدیدی دریافت نکردیم و اگر دریافت کنیم آن‌ها را بدور می‌اندازیم. هیچکس به ما دستور نمی‌دهد که ما چه می‌توانیم یا نمی‌توانیم انجام دهیم و ما آنچه را که می‌خواهیم انجام می‌دهیم.»

اسپوتنیک نوشت: در سال ۲۰۱۵، این شرکت تصمیم گرفت فعالیت‌های خود را در ایران کاهش دهد. در حال حاضر که واشنگتن اقتصاد ایران را خفه می‌کند و شرکت‌های اروپایی و آمریکایی را در مورد پیامد‌های انجام تجارت با ایران هشدار می‌دهد، شرکت مذکور این را به عنوان یک فرصت جدید می‌بیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
ببینیم و تعریف کنیم
آخرین اخبار