نبود امکانات عامل استقبال کم از آرامستان باغ فردوس اهواز

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز نبود امکانات در آرامستان باغ فردوس در این کلانشهر را عامل استقبال کم از این آرامستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتح الله حاجتی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز به استقبال اندک از آرامستان باغ فردوس این کلانشهر اشار کرد و بیان داشت: نبود امکانات، جاده بد و ایمنی پایین راه، مهم ترین دلایل کاهش استقبال از این آرامستان است.

وی با اشاره به حجم بالای تقاضای قبر در کلانشهر اهواز، اذعان کرد: بهشت آباد کشش این حجم از پذیرش را ندارد و باید مکان های دیگری جایگزین شوند.

حاجتی با بیان اینکه سال های پیش آرامستان باغ فردوس به همین منظور تاسیس شد اظهار داشت: نبود امکانات در آن سبب شده تا استقبال لازم را نداشته باشد و درحال حاضر رایزنی هایی با شرکت نفت برای ساخت جاده در این مسیر شده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز دفن متوفی در آرامستان باغ فردوس را رایگان عنوان کرد و افزود: باید بسته های تشویقی دیگری نیز به این آرامستان اختصاص داد، همچنین به دنبال ساخت 2 آرامستان دیگر در شرق و غرب کلانشهر اهواز هستیم.

این مقام مسئول درخصوص آرامستان بهشت آباد تصریح کرد: در این آرامستان نیز سالنی مجهز به امکانات سردکننده جهت ادای نماز میت درحال ساخت است، زیرا تابش مستقیم نور آفتاب بسیاری از نمازگزاران را آزار می دهد.

انتهای پیام/گ

از آرامستان باغ فردوس استقبال نمی شود

برچسب ها: شورای شهر ، آرامستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.