کشف و ضبط کالای احتکار شده در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف و ضبط ۲۷۶.۵ میلیارد ریال کالا از محتکران در آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی سه روز گذشته کالای احتکاری به ارزش ۲۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل مواد غذایی و شوینده در این استان کشف و ضبط شده است این میزان، ۳۵۰۰ تن مواد غذایی و ۶۶۵ کارتن انواع مواد و پودر شوینده احتکار شده در این شهرستان را شامل می‌شود.


وی با اشاره به اینکه از جمله کالا‌های کشف شده می‌توان به سه هزار و ۲۰۰ تن برنج، ۲ تن چای، ۱۵ تن روغن نباتی، ۲۰۰ تن عدس، ۸۰ تن لوبیا چیتی، پنج تن نخود، یک تن چای خارجی، ۵۰۰ کیلوگرم تن ماهی و ۶۶۵ کارتن انواع پودر شوینده اشاره کرد افزود: برای بهبود شرایط کنونی جامعه و حل مشکلات اقتصادی باید مسوولان تلاش مضاعفی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکران انجام دهند.


وی ادامه داد: کالای احتکار شده با همکاری سازمان اطلاعات سپاه شهدا، هشت باب انبار نگهداری برنج خارجی با ظرفیت کلی سه هزار و ۲۰۰ تن شناسایی شده که بزرگترین انبار کشف شده به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ

کشف و ضبط کالای احتکار شده آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.