شناسایی ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین اعلام کرد: تا کنون با همکاری دستگاه‌ها نظارتی ۳۷ انبار بزرگ و متوسط احتکار و اختفای کالا در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ علی پر زحمت دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین، ارزش کالای احتکار و اختفا شده در انبار‌های استان قزوین  را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال بیان کرد.

پر زحمت افزود: ۳۱ انبار کشف شده در قزوین، سه انبار در بوئین زهرا و سه انبار دیگر در شهرستان البرز کشف و برای ۲۵ انبار پرونده نهایی تشکیل شده است و مابقی نیز در حال تعیین وضعیت کالا قرار دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: انبار‌های کشف شده بیشتر غیرمجاز، مخروبه و تعطیل بودند که تا به امروز ۳۵۰ میلیارد ریال از کالا‌های کشف شده ارزش گذاری شده است و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کالای خارجی دیگر باید با نظر دستگاه‌های مرتبط ارزش گذاری شوند.

به گفته پر زحمت، تاکنون حدود ۴۰۰ انبار مجاز در استان برای بازدید و بازرسی تقسیم بندی شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت:: اتحادیه‌ها و اصناف باید موجودی انبار‌های خود را به صورت هفتگی به سازمان صنعت ، معدن و تجارت اعلام کنند، در غیر این صورت اگر انبار کالای غیر رسمی شناسایی شود مشمول احتکار و اختفا خواهد بود.
انتهای پیام/.

 

کشف بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.