ارتش سربازان ولایت هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتش سربازان ولایت هستند و امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن هوشیار بود و آن‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید تیپ ۱۵۸متحرک هجومی شهید عباسعلی کشاورزان شاهرود گفت: ارتش سربازان ولایت هستند و امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن هوشیار بود و آن‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی کودتای نظامی را به سرکردگی رژیم بعثی عراق طرح‌ریزی کردند که با حماسه‌آفرینی و ایستادگی نیروهای مسلح در صف اول مبارزه با زورگویان به شکست آن‌ها منجر شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: در پاسخ به برخی افراد که گفتند در کشور نباید سپاه وجود داشته باشد، هیچ‌کس جز مقام معظم رهبری در این موارد نمی‌تواند برای ما تصمیم‌گیری کند اوایل انقلاب هجمه‌ها به سمت ارتش و امروز به‌سوی سپاه نشانه رفتند ولی دیدند که با چه قدرت و عظمتی ارتش جمهوری اسلامی دست سپاه را در دست خود می‌فشارد و تا زمانی که رژیم اشغال گر صهیونیسم از زمین پاک نشود این دست نیز جدانشدنی خواهد بود بین ارتش و سپاه فاصله‌ای وجود ندارد.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان گفت: رسیدگی به کارکنان ارتش و تغییر ساختارها که از فرماندهان گذشته تاکنون در دست اجرا بوده و هست نشان می‌دهد که دشمن نمی‌تواند بر روی نقاط استراتژیک ما انگشت بگرداند چراکه در این مرحله نیز شکت خورده خواهند بود.

وی اظهار داشت: دشمن امروز همه توان خود را در جنگ نرم به مرحله اجرا گذاشته است چراکه می‌داند طرح‌ریزی آن‌ها در جنگ نظامی شکست‌خورده خواهد بود و نیروهای دلاور ایران اجازه تجاوز به آن‌ها را نخواهند داد لذا دشمن به دنبال سو استفاده از مباحث روز است لذا در این شرایط باید کاملاً هوشیار باشیم.
در این نشست از سرتیپ دوم محمد غفاری فرمانده پیشین تیپ ۱۵۸متحرک هجومی شهید عباسعلی کشاورزان تکریم و سرهنگ حجت‌الله غلامی به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام / ق

پیوند ارتش و سپاه ناگسستنی است

برچسب ها: ارتش ، سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار