تولیت آستان قدس رضوی در یزد؛

دشمن به دنبال القاء ناکارآمدی نظام است

مراسم سالگرد مرحوم آیت الله سیدجواد مدرسی با حضور قشر‌های مختلف مردم در مسجد بیاق خان یزد برگزار شد.

گرامیداشت مراسم سالگرد مرحوم آیت الله سیدجواد مدرسی در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم گرامیداشت سالگرد مرحوم آیت الله سیدجواد مدرسی در مسجد با حضورحجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد و قشر های مختلف مردم در مسجد بیاق خان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع ) گفت: انسان ها بعد از تکلیف نسبت به امامان و پیشوایان دین باید باور داشته باشد و این باور ریشه در شناخت داشته باشد و در این صورت  است که باب معرفت گشوده می شود باید توجه داشته باشیم که خداوند ابزار شناخت را در انسان قرار داد و این خود انسان است که  ابزار معرفت و شناخت را می تواند در خود خاموش یا روشن و فعال نگه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: اصل در یک انسان سالک آن است که جانش و آنچه در سرمایه وجودی دارد تربیت کند در واقع تربیت یکی از مهم‌ترین امور برای انسان است.

وی ادامه داد: ما انسان‌ها  باید در جامعه  با بصیرت و چشم دل حرکت کنیم و توانایی تشخیص دوست و دشمن خود را داشته باشیم چراکه امروزهدشمنان  سعی در پراکندگی امواج منفی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بسیاری از شبهه‌های دینی و علمی دارند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: توسعه یافتگی امر ضروری برای کشور است و جامعه توسعه یافته نه تنها در صنعت بلکه در اخلاق، معنویت، عدالت و همه ابعاد مورد نیاز انسان باید توسعه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: آنچه مردم از این نظام و قانون اساسی فریاد زدند انجام آموزه‌های دینی است که خدارو شکر با تامین امنیت اجتماعی محقق شده است.

وی ادامه اضافه کرد: مکتب سیاسی امام مکتب پیوند بین سیاست، اخلاق و دین است در واقع مکتبی است که اقتصاد، سیاست و علم در هم باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروزه علم باعث سلطنت می‌شود گفت: علم می‌تواند به عنوان ابزاری برای رشد و تعالی انسان در زندگی فردی و عامل رشد و پیشرفت  در جامعه باشد.

وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وقوع جنگ اشاره کرد و افزود: امروزه دشمنان جنگ سخت را کنار گذاشته اند و روی جنگ نرم سرمایه گذرای کردند و گزینه بعدی آن‌ها پس از جنگ نرم  فشار آوردن روی ملت هاست و این کاری است که دشمن بر ملت ایران تحمیل می‌کند و قصد دارد روز به روز فشار‌ها را بر کشور ما افزایش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال ناامیدکردن و ناکار آمد جلوه دادن نظام است پس همه باید عزمشان را برای مقابه با دشمنان جزم کنند و این را به یاد داشته باشند که تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری راهکاری مهم جهت مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: دشمن هشت سال تلاش کرد این انقلاب پا نگیرد و موفق نشد پس از آن منافقین وارد کشور شدند و چه جنایت‌ها که مرتکب نشدند، اما باز هم به خواسته خود نرسیدند حتی در دهه‌های دوم و سوم انقلاب نیز برای عدم تثبیت و توسعه  انقلاب و جامعه ما تلاش کردند، اما باز هم  نه تنها نتوانستد به اهداف خود برسند بلکه انقلاب و آرمان‌های امام راحل در همه جا توسعه یافت.

انتهای پیام/ غ

توسعه یافتگی امر ضروری برای کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.