نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد؛

پیوند سپاه و روحانیت توطئه ها را خنثی می کند

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها پیوند دو نهادسپاه پاسداران و روحانیت است و در عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی پیوند این دو نهاد انقلابی موثر است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رویکرد حوزه گفت: رویکرد حوزه علمیه قم به معنای واقعی رویکردی انقلابی است، ولی فقیه، سکان دار نظام دینی است و در چنین نظامی همه موظف هستند با فهم اراده ولایت، نسبت به اجرای آن عمل کند.

وی ادامه داد: خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها پیوند دو نهاد مقدس سپاه پاسداران و روحانیت است و در عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی پیوند این دو نهاد انقلابی موثر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انقلاب، مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است، به گونه ای که این رژیم زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد، اما امروز خود را پشت دیوارهای هفت متری بتنی مخفی کرده است.

حاجی صادقی، وظیفه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه و بسیج بهترین مکان روحانیون برای اعمال رسالت دینی یعنی همان دفاع از دین خداوند است، جنگ امروز، تهاجم فکری و ارزشی برای تصرف فکرها و دل‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در عملیات نظامی در دوران دفاع مقدس و سوریه به پیروزی رسیده است، اما دشمن در فتنه داخلی و حمله به فکرها و ذهن‌ها موفق به پیشروی در داخل کشور شده است و حوزه باید کسانی را تربیت کند که بتوانند در این جبهه فرماندهی کنند.

وی ادامه داد: دشمن نگران استمرار انقلاب اسلامی است و اعتقاد دارد که اگر انقلاب یک دهه دیگر عمر کند، باید سفره ابرقدرتی خود را جمع کند، چرا که انقلاب اسلامی تمام شاخصه‌های ابرقدرتی را از دشمن گرفته و برنامه او خشکاندن ریشه‌های این انقلاب است.

حاجی صادقی با اشاره به وضعیت جنگ در سوریه تصریح کرد: روزی 18 درصد محدوده کشور سوریه در دست دولت این کشور بود و هیچ امنیتی در این محدوده وجود نداشت، امروز 68 درصد از خاک سوریه در اختیار دولت این کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: توان حزب‌الله لبنان نسبت به جنگ 2006، 10 برابر شده است و نیروهای حزب‌الله توانایی‌هایی جدیدی را با شرکت در جنگ سوریه به دست آوردند، انقلاب اسلامی صادر شده است و لحن ترامپ ناشی از عصبانیت او از عمق نفوذ ایران در منطقه است.

وی ادامه داد: نهضت مقاومت در سوریه پیروز شد و دیدن عظمت انقلاب در خارج از مرزها بر استواری این انقلاب شهادت می‌دهد، اگر در داخل مقداری لغزش‌هایی را می‌بینیم، تصور نکنیم که انقلاب از بین خواهد رفت.

حاجی صادقی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام ابراز کرد: اگر 9 شرط مقام معظم رهبری در خصوص برجام رعایت می‌شد، به این جا نمی‌رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: معرفی مقام معظم رهبری رسالت روحانیت است، ولی فقیه هدیه الهی است و قدرشناسی از رهبر معظم انقلاب اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: هر گاه مسئولان کشور موضع انقلابی بگیرند، سپاه پاسداران از مواضع مسئولان با تمام توان حمایت می‌کند، خطاب به مسئولان می‌گویم که شما سیاست گذار نیستید بلکه باید اجرا کننده سیاست‌های رهبر معظم انقلاب باشید.

وی در پایان یادآورشد: سید حسن نصرالله گفت که عامل تمام موفقیت‌های ما در حزب‌الله تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب بود، اکنون گره گشای مشکلات کشور تبعیت از مقام معظم رهبری است و اگر مسئولان کشور به رهنمودهای ایشان توجه کنند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبعیت از مقام معظم رهبری گره گشای مشکلات کشور است/لحن ترامپ ناشی از عصبانیت او از عمق نفوذ ایران در منطقه است

برچسب ها: سرویس سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.