آیا دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران قبل از سال تحصیلی آزاد می‌شوند؟

رئیس دانشگاه تهران درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران و پیگیری وضعیت آنها توضیح داد.

آیا دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران قبل از سال تحصیلی آزاد می شوند؟محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: در شرایط فعلی این دانشجویان درخواست تجدید نظر در احکام خود را اعلام کردند و دانشگاه تهران در این زمینه کاملا با دانشجویان همکاری کرده است. 

وی ادامه داد: مکاتباتی با مسئولان نظام در خصوص کاهش احکام  یا تبرئه آنها انجام شده است در واقع همه مسئولان از جمله وزارت علوم پیگیر وضعیت دانشجویان بوده و هستند.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: در حال حاضر این دانشجویان همچنان به دادگاه احضار می‌شوند و  دانشگاه تهران به شدت پیگیر وضعیت آنها است و  امیدواریم قوه قضاییه خواسته عمومی مبنی بر کاهش احکام یا تبرئه این دانشجویان را مورد توجه قرار بدهد.

نیلی احمدآبادی تصریح کرد: در پی مذاکراتی که با مسئولان مربوطه در خصوص وضعیت پرونده دانشجویان بازداشتی داشتیم، به نظر می‌رسد این مسئله قابل حل است، اما در نهایت باید منتظر تصمیم نهایی دادگاه تجدید نظر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وضعیت این دانشجویان قبل از سال تحصیلی مشخص می شود یا خیر گفت:  بستگی به زمان برگزاری دادگاه تجدید نظر این دانشجویان دارد.

انتهای پیام/

پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران درحوادث سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
دانشجو بودن یا نبودنشون چه تفاوتی داره؟
آخرین اخبار