تشریح اولویت‌های شهرداری بندرماهشهر

شهردار بندر ماهشهر گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پروژه های بزرگ عمرانی از اولویت های این شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجاهد نظارات، شهردار بندر ماهشهربیان داشت: چند پروژه بزرگ عمرانی در گذشته در این شهر بندری کلید خورد اما به سرانجام نرسید و با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی رها شدند وبا توجه به تورم و مسائل اقتصادی کشور بایستی معادل اعتبارات کل این پروژه ها، برای تکمیل آن ها هزینه کرد و به عنوان یک پروژه جدید به آن ها نگاه کرد.

وی افزود شهربازی بندرماهشهر یکی از پروژه های راکد این شهرداری است که با توجه به کمبود امکانات تفریحی با جدیت دنبال می شود و تلاش می شود این طرح در ایام دهه مبارک فجر و یا نوروز به بهره برداری برسد و برای اجرای این طرح ها پیش از این 40 میلیارد ریال هزینه شده بود و امسال نیز 35 میلیارد ریال برای تکمیل آن هزینه شد.

 نظارات عنوان کرد: طراحی نامناسب و برآورد غیر کارشناسی موجب شد با وجود اختصاص 220 میلیارد ریال و پیشرفت 70 درصدی پارک ناچار در طراحی آن تغییراتی ایجاد شد و اکنون برای به سرانجام رسیدن آن 140 میلیارد ریال اعتبار نیاز است ، پیمانکار برای تکمیل پروژه انتخاب شده و در صورتی که در روند این طرح مشکلی رخ ندهد کار ساخت این پروژه نوروز 98 به اتمام برسد.

شهردار بندر ماهشهر گفت: تکمیل مجتمع تجاری از دیگر طرح های اولویت دار شهردای بندر ماهشهر است که نیمه کاره رها شد و قرارداد با پیمانکار نیز فسخ شد، در حال حاضر این مجتمع آماده بهره برداری است که در صورت پرداخت مطالبات متقاضیان، سرمایه به این مجتمع تزریق می شود و رسما آماده بهره برداری می شود.

وی در پایان افزود: برای شهربازی سرپوشیده واقع در پارک فردوس تا به حال 50 میلیارد ریال هزینه شده و 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/م

تلاش برای بهره برداری از پروژه های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.