مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛

افزایش صد درصدی استفاده از ظرفیت های بالقوه بخش غیر دولتی در حوزه آسیب دیدگان از اعتیاد

محمد بیرجندی گفت: امسال با استفاده از ظرفیت های بالقوه بخش غیر دولتی، رقم هفت هزار شغل سال گذشته را امسال تا ۱۰۰درصد افزایش دهیم و به ۱۴هزار نفر برسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بیرجندی مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به ضرورت اتخاذ رویکرد بهره گیری مناسب از ظرفیت های جامعه در پیشبرد مسائل اجتماعی، گفت: آنچه در قوانین و سیاست گذاری ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر مطرح می باشد، استفاده و بهره مندی از ظرفیت های مردمی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد است.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: با توجه به ایجاد هفت هزار شغل توسط بخش غیر دولتی در حوزه آسیب دیدگان از اعتیاد طی سال گذشته، امسال در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت های بالقوه بخش غیر دولتی، این رقم را تا ۱۰۰درصد افزایش دهیم و به ۱۴هزار نفر برسانیم.

بیرجندی گفت:در کشور طیف های مختلف و گوناگونی از اقوام، فرهنگ ها و میراث های معنوی وجود دارد که از ظرفیت های پیشروان و فعالان در هر طیف، می توان در مسیر تحقق کاهش، کنترل و پیشگیری از اعتیاد کمک گرفت .

وی اضافه کرد: خوشبختانه منابع این امر تامین شده و تفاهم نامه هایی با مراجع و دستگاه هایی که متولی این کار هستند صورت گرفته و با صندوق های حمایتی و بانک ها نیز قرارداد همکاری منعقد شده تا بتوانیم این هدف را در سال جاری تحقق ببخشیم.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: در کشور طیف های مختلف و گوناگونی از اقوام، فرهنگ ها و میراث های معنوی وجود دارد که از ظرفیت های پیشروان و فعالان در هر طیف، می توان در مسیر تحقق کاهش، کنترل و پیشگیری از اعتیاد کمک گرفت.

بیرجندی بیان داشت: رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در واقع استفاده موثر از پیشروان و مردم در قالب تشکل ها، هیات ها، ظرفیت های صنفی و استفاده از کارآفرینان در این حوزه است.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: با افزایش و ارتقای مشارکت های مردمی و سپردن نقش کلیدی و راهبردی به جامعه در مدیریت امور اجتماعی، می توانیم کاهش آسیب های اجتماعی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور  در استان مرکزی

برچسب ها: اعتیاد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.