کتاب‌های درسی از سوم شهریور توزیع می‌شود

دانش آموزان شهرستان قزوین از سوم شهریور با مراجعه به کتاب فروشی‌ها کتاب‌های درسی خود را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سید حسین سیاه‌پوش نماینده اتحادیه کتاب فروشان استان قزوین گفت: از فردا بیش از ۴۴۰ هزار جلد کتاب درسی در کتاب‌فروشی‌های شهرستان قزوین توزیع می‌شود و دانش آموزان و والدین آن‌ها از سوم شهریور می‌توانند کتاب‌های درسی خود را خریداری کنند.

سید حسین سیاه‌پوش با اشاره به‌این‌که کتاب‌ها به‌موقع وارد استان شده و کمبود کتاب نخواهیم داشت گفت: کتاب‌های آماده توزیع، کتاب‌های مقاطع هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم هر سه رشته است.

وی افزود: کتاب‌های مقطع دوازدهم هم بعد از توزیع مقاطع دیگر، توزیع خواهد شد.

سیاه‌پوش گفت: دانش‌آموزان برای تهیه کتاب‌های درسی نیاز به هیچ‍گونه پیش‌‍ثبت‌نام ندارند و کتاب‌فروشی‌ها موظف اند به هرکسی که برای تهیه کتاب مراجعه کرد کتاب عرضه کند.

وی افزود: به‌دلیل آن که برخی از کتاب‌ها مانند جغرافیا مربوط به همان استان و شهرستان است دانش‌آموزان کتاب‌های مقطع مورد نیاز خود را حتما از شهرستان محل سکونت خود تهیه کنند.

نماینده اتحادیه کتاب فروشان استان قزوین گفت: کتاب‌فروشی‌ها موظف‌اند فهرست قیمت و تعداد کتاب‌های مقاطع مختلف را در مکانی قابل رویت نصب کنند.

سیاهپوش گفت: دانش‌آموزان هرگونه تخلف در زمینه فروش کتاب را به آموزش و پرورش و همچنین اتحادیه کتاب فروشان استان اطلاع دهند.
انتهای پیام/.

توزیع کتاب‌های درسی از فردا در کتاب‌فروشی‌های قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار