نایب قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کشتی مناطق کشور

تیم هاى کشتى آزاد و فرنگى خردسالان استان در مرحله گروهى مسابقات منطقه دوم کشور در بیرجند، به رتبه نایب قهرمانى دست یافتند.

نایب قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کشتی مناطق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تیم هاى کشــتى آزاد و فرنگى خردســالان استان در مرحله گروهى مسابقات منطقه دوم کشور در بیرجند، در وزن ۸۵ کیلوگرم به رتبه نایب قهرمانى دست  یافتند.
 
در وزن هاى، ۶۲ و آزاد مســابقات مرحله گروهــى منطقه دوم کشور، به ترتیب معین کاظمى،بهنام اکبرى و ســیدمحمدمهدى مهدیزاده از خراســان رضوى به مقام نخســت دست یافتند.
 
مهیار مرندى و اشــکان بهادرفر هم در وزن های ۳۸ و ۷۵کیلوگرم مقام دوم و امیرمهدى مقدم، رضا حسن زاده، مهدى شایسته و رسول تازیکى در وزن ۵۷ کیلوگرم مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.
 
مســابقات کشتى فرنگى در وزن های ۳۲، ۴۴ و۵۷ کیلوگرم هم با قهرمانى مهدى کاظم آبادى، حسین حقایق فریمانى و پیمان توزنده جانى از خراسان رضوى به پایان رسید.

 در وزن هاى ۳۸، ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم هم مصطفى جعفرى، مصطفــى خلیلى و على محمودآبادى از اســتان دوم شــدند. عرفان وفایى، ابوالفضل رضایى مقدم، علیرضا انشکانى. محســن مطهرى و حمیدرضا ســیدآبادى دیگر کشتى گیران خراسان رضوى، بودند که در وزن هــاى ۴۱، ۵۲، ۶۸، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.
 
در این مسابقات کشتى گیرانى از استان هاى خراسان رضوى،خراسان شمالى، خراسان جنوبى، مازندران،توابع تهران، گلســتان، سمنان و یزد شرکت کرده بودند که بر اساس آیین نامه برگزارى این رقابت ها، نفرات نخست تا سوم مجوز شرکت در مسابقات مرحله نهایى را به دست آوردند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

خراسان رضوی، نایب قهرمان مسابقات کشتی مناطق کشور

برچسب ها: ورزش و جوانان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.