باقری نیا: شعار‌ها علیه پورموسوی از قبل طراحی شده بود

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: برخی تماشاگرنما‌ها در دیدار مقابل نساجی مازندران قصد آلوده کردن جو ورزشگاه را داشتند، تعجب می‌کنم کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند.

عبدالمجید باقری نیا سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ظهار کرد: روند کاری تیم فولاد خوزستان مثبت بوده است. با توجه به این که بازیکنان خارجی که جذب کرده ایم و همچنین سروش رفیعی دیر به تیم اضافه شده اند کمتر کسی از کارشناسان پیش بینی می کرد که تیم ما به این خوبی نتیجه بگیرد.

او در ادامه افزود: برخی از بازیکنان در اردو های آمادگی مصدوم شدند و ما نتوانستیم از آن ها به خوبی استفاده کنیم اما همان طور که مشاهده می کنید تیم فولاد خوزستان جز, پنج تیم بالای جدول لیگ برتر است و کسب هفت امتیاز از چهار دیدار عملکرد قابل قبولی از سرمربی تیم نشان می دهد.

همه ما از توهین های تماشاگرنماها ناراحت شدیم

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره اتفاقات پیش آماده در بازی این تیم مقابل نساجی مازندران گفت: نه تنها سرمربی، تیم بلکه همه ما از توهین های تماشاگرنماها بسیار ناراحت شدیم.

تیم فولاد خوزستان تا بدین جا در رقابت های لیگ برتر عالی ظاهر شده است و این توهین ها از قبل طراحی شده است که برخی از تماشاگرنماها به اعضا کادرفنی می دهند.

این افراد خود را در بین سایر تماشاگران مخفی می کنند و قصد آلوده کردن محیط ورزشگاه را دارند و برای من عجیب است که چرا کسی با این افراد برخورد نمی کند، امیدوارم شرایط ورزشگاه ها طوری باشد که همه بتوانند از تماشای فوتبال لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی فولاد خوزستان و نساجی مازندران در 25 مرداد 97 +فیلم


انتهای پیام/

عملکرد خوب تیم فولاد خوزستان در پایان هفته چهارم لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار