بازی های آسیایی جاکارتا 2018 - اندونزی؛

یزدانی و کریمی فینالیست شدند

حسن یزدانی و علیرضا کریمی به دیدار فینال وزن 86 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی جاکارتا رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 در حالی از صبح امروز در جارکارتا آغاز شد که حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک پس از استراحت در دور نخست وزن 86 کیلو گرم، دور دوم مقابل حریف کشور میزبان در مدت ۴۴ ثانیه با نتیجه 10 بر صفر مقتدرانه پیروز شد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.یزدانی در دور سوم با شکست 11 بر صفر کومار از هند به نیمه نهایی رسید.یزدانی 12 بر 2 کشتی گیر مغول را مغلوب کرد و به فینال رسید.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را مغلوب کرد،وی در دور بعد با شکست دولتمراد اوراز گولی‌یف از ترکمنستان راهی یک‌چهارم نهایی شد.وی در این مرحله مقابل بکزاد عبدالرحمن اف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا باز هم همچون مبارزات اخیر خود در آخرین لحظات مبارزه نتیجه را 4 بر 2 واگذار کرد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.با توجه به حضور حریف ازبک به دیدار نهایی حسین خانی برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نماینده نپال را شکست داد. وی در دور سوم ساندیپ تومار هندی را 15 بر 9 مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.اطری با شکست 8 بر 2 مقابل بخبایار اردنبات دارنده 2 مدال برنز جهان  از مغولستان به دیدار رده بندی رسید.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر تاکشی یاماگوچی از ژاپن را شکست داد. وی در دور سوم در حالی که 4 بر 2 مقابل ماگومد ابراگیم‌اف، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان پیش افتاد با ضربه فنی پیروز شد و به دیدار نهایی رسید.

مهران نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم که در دور نخست مقابل یرلان بک کاتای چینی مغلوب شده بود با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعدی؛ از گردون رقابت ها حذف شد.


بیشتر بخوانید:

ابراز امیدواری مربی تیم ملی از مدال آوری تمام کشتی گیران آزادکار

پیروزی کریمی و حذف نصیری/حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند


انتهای پیام/

2 مدال طلا در انتظار کشتی گیران آزادکار ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
چقدر خوب
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
طلا قطعا مال حسن یزدانی هست.
آخرین اخبار