امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دیده‌بان شفافیت و عدالت، اظهارات مسئولان درباره کمپین "فرزندت کجاست" را بررسی می‌کند

عضو هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: اطلاعاتی که مدیران در کمپین فرزندت کجاست درباره فرزندانشان بیان می‌کنند از سوی این دیده‌بان راستی‌آزمایی خواهد شد.

دیده‌بان شفافیت و عدالت و اظهارات مسئولان درباره کمپین احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کمپین "فرزندت کجاست" گفت: اطلاعاتی که مدیران و مسئولان درباره فرزندانشان ارائه می‌کنند، به زودی در دیده‌بان شفافیت راستی‌آزمایی خواهد شد و از بقیه مسئولان هم تقاضا داریم تا در این کمپین شرکت کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: قصد داریم تا با استفاده از اطلاعات مردمی و مواردی که خودمان جمع‌آوری می‌کنیم، اظهارات مسئولان را درباره فرزندانشان راستی‌آزمایی کنیم.

وی افزود: مردم باید بدانند که اینگونه سخنان مسئولان درباره فرزندانشان تا چه میزان صحت دارد، زیرا براساس اظهارات مسئولان اکثر فرزندان آنها بیکار هستند و باید فکری برایشان کرد.

امیرآبادی فراهانی همچنین تأکید کرد: برخی مسئولان اعلام می‌کنند که فرزندشان در بخش خصوصی مشغول به کار است، اما مشخص نمی‌کنند این بخش خصوصی کجاست و چه میزان با این آقازاده ارتباط دارد و چرا فرزندان مردم نمی‌توانند در این بخش‌های خصوصی کار کنند.

عضو هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت تصریح کرد: باید برای مردم به صورت شفاف مشخص شود که این آقازاده‌ها در بخش خصوصی چه می‌کنند و نقش پدرانشان در جذب این فرزندان چه بوده است، البته رسانه‌ها هم باید در این موضوع موثر بوده و از مسئولان مطالبه کنند که اگر بیان می‌کنند فرزندشان در بخش خصوصی فعال است، آن بخش خصوصی کجاست؟ چه قراردادهایی با دولت دارد و آقازادگی چه میزان در این قراردادها موثر بوده است؟

نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: این موضوع مسلما در دیده‌بان شفافیت و عدالت پیگیری شده و گزارش آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۱:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
خود این آقا و آقای توکلی شفافیت چرا کامل اعلام نمی کنند؟
آخرین اخبار