بولتون و نتانیاهو با یکدیگر دیدار کردند؛ ایران محور اصلی گفتگو!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، در بیت‌المقدس با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بولتون و نتانیاهو با یکدیگر دیدار کردند؛ ایران محور اصلی گفتگوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، شامگاه یکشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بولتون در بدو دیدار خود با نتانیاهو مدعی شد که برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران (!) و برنامه موشک‌های بالستیک این کشور در صدر فهرست چالش‌هایی قرار دارند که آمریکا و اسرائیل با آنها مواجهند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز که در اقامتگاه خود در قدس اشغالی پذیرای مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بود، در این دیدار وی را "دوست بی‌نظیر" اسرائیل توصیف کرد و تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای ایران و انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را "تاریخی" خواند.

نتانیاهو همچنین گفت مهمترین موضوعی که او با جان بولتون درباره آن بحث خواهد کرد، چگونگی عقب راندن ایران در منطقه و اطمینان یافتن از عدم دسترسی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

«دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی و «رون درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز در این ضیافت شام بولتون و نتانیاهو را همراهی می‌کردند.

بولتون بعد از ظهر امروز (یکشنبه) برای یک سفر 48 ساعته وارد فلسطین اشغالی شد. وی پس از فلسطین اشغالی راهی ژنو خواهد شد تا در آنجا با «نیکلای پاتروشف» همتای روس خود دیدار کند.

موضوع سوریه نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که گفته می‌شود وی در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره آن به گفتگو خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

سفر مشاور امنیت ملی ترامپ به اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار