معرفی سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق

علی اصغر نوری به عنوان سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق از زحمات ۸ماهه منصور ابویی تقدیر و علی اصغر نوری به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

علی اصغر نوری، سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق نیز با اشاره به مهمترین برنامه‌های خود در سال جاری گفت: تلاش جهت ارتقای جایگاه بخش تعاون شهرستان و تشکیل تعاونی روستا تعاون در روستا‌های هدف شهرستان از مهمترین برنامه‌ها در حوزه تعاون است.

علی اصغر نوری با بیان اینکه در حوزه اشتغال حمایت و معرفی متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی در قالب تسهیلات پایدار روستایی صورت میگیرد افزود:در این راستا اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی به منظور بهره مندی از مزیت تخفیف بیمه‌ای صد درصدی برای دو سال کارفرما پیگیری می‌شود.

وی حمایت از مشاغل خرد و خانگی در قالب مشاغل مستقل و پشتیبان و حمایت از پایداری و حفظ اشتغال موجود شهرستان با رویکرد شَعار سال را از دیگر برنامه‌ها این نهاد عنوان کرد و بیان داشت:در حوزه کار نیز تشکل‌های کارگری در کارگاه‌های واجد شرایط ایجاد و تشکل‌های موجود تقویت می‌شود.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق ادامه داد: تلاش جهت ایجاد سازش در فرآیند رسیدگی به دعاوی کارگری، کارفرمایی ورعایت زمان مقرر وقانونی رسیدگی، بازرسی از کارگاه‌ها بمنظور نظارت در راستای اجرای قانون کار و رصد مسایل و مشکلات کارگری از دیگر برنامه‌ها در حوزه کار است.

تلاش جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف کارگری و تعاونی با برگزاری کارگا‌های مهارت زندگی از دیگر موضوعاتی بود که نوری در این آیین به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

رئیس جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق معرفی شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.