مدیرعامل بنیاد غدیر عنوان کرد؛

تهاجم فرهنگی دشمن عقاید جوانان را نشانه گرفته است

ظریف منش با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن با استفاده از امکانات روز در حال سست کردن عقاید مردم به خصوص جوانان است، گفت: پیام غدیر امروز می‌تواند ناجی ما باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد غدیر شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهم‌ترین رسالت بنیاد بین المللی غدیر است، به برخی فعالیت‌ها و اقدامات این بنیاد اشاره کرد و گفت:وی با تأکید بر این که غدیر واقعه مهمی است، گفت: به مناسبت این روز نباید تنها به چراغانی و جشن بپردازیم بلکه علاوه بر آنها باید به فلسفه غدیر توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام و حتی بشریت نیازمند توجه به معارف و پیام غدیر است، عنوان کرد: این بنیاد از ۱۷ سال پیش با هدف ترویج و گسترش فرهنگ غدیر تشکیل‌ شده است و تمام همت خود را در این جهت به کار گرفته است.

وی ضمن برگزاری همایش‌ها و پژوهش‌ها تصریح کرد: بازسازی واقعه غدیر از مسائلی است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و مورد استقابل مردم قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر،ادامه داد: در بازسازی واقعه غدیر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت دارند و این بازسازی در یکصد نقطه کشور انجام می‌شود و در برخی مناطق نیز اهل سنت شرکت خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن با استفاده از امکانات روز در حال سست کردن عقاید مردم به خصوص جوانان است، اضافه کرد: پیام غدیر امروز می‌تواند ناجی ما باشد.

ظریف‌منش بیان کرد: به این مناسبت این روز و با الهام از سخنان مقام معظم رهبری دهه‌ای را به عنوان ولایت و امامت نام گذاری کردیم و در این ده روز یک فضای گفتمانی را نسبت به این موضوع در کشور ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

بازسازی واقعه غدیر در ۱۰۰ نقطه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار