برگزاری لیگ یک آزادگان کشور

مسابقات تیم شهرداری بندرماهشهر در هفته دوم لیگ یک کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود مهابادی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر گفت: بازی شهرداری بندرماهشهر و اکسین البرز 2  نیمه متفاوت داشته که در نیمه اول بازی برابر و نزدیک بوده و در نیمه دوم برتری مطلق نسیب شهرداری بندرماهشهر بوده است.

وی افزود: در نیمه اول توپ ما از طریق ضربات ایستگاهی به گل رفت که کمک داور ادعا داشت که افساید بوده در صورتی که اولا بازیکن ما در افساید قرار نداشته دوما اصلا توپ به بازیکن ما برخورد نکرده و طبق قانون فوتبال صحنه گل نیمه اول ما افساید نبوده است که متاسفانه داور آن را افساید اعلام کرد.

مهابادی  عنوان کرد: روند بازی بازیکنان شهرداری باید هر چه زودتر بهتر شود تا بتوانیم علی‌رغم بازی هماهنگ‌تر 3 امتیاز بازی‌ها را نیز بگیریم؛ سعی ما بر این است که 3 امتیاز بازی 2 هفته آینده را گرفته و به کورس مسابقات بگردیم، شهرداری بندرماهشهر باید به اندازه‌ای امتیاز بگیرد که در نیم اول مقام ما تثیست شده تا بتوانیم در نیم فصل دوم به بالای جدول صعود کنیم.

هفته دوم لیگ یک کشور برگزار شد که تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر میزبان اکسین البرز بود که با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

انتهای پیام/م

هفته دوم لیگ یک کشور برگزار شد

برچسب ها: فوتبال ، لیگ یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.