برگزاری نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ذوالفقار کیانی، جانشین معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در نشستی که با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان برگزار شد، درخصوص قانون حمایت از آمران به معروف و برنامه های اجرایی ستاد و همچنین نحوه راه اندازی گروه های یاوران معروف در دستگاه ها توضیحاتی ارائه داد.

همچنین کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در این نشست اظهار کرد: امر به معروف تکلیف فردی و اجتماعی دارد و رسالت اصلی پیامبران دعوت به خوبی ها و بازدارندگی از زشتی ها است.

وی بی تفاوتی جامعه بویژه بخش دولتی در خصوص فریضه الهی، ابراز نگرانی کرد و خواستار سامان دهی و آگاهی بخشی و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر در بخش گردشگری و مجوز های صادر در این زمینه شد.

علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان بیان داشت: یکی از منکراتی که گریبانگیر مردم شده، یاس و ناامیدی و اجرای نکردن فرمایشات مقام معظم رهبری در تعیین شعار سال است.

وی با اشاره به فعالیت های این اداره کل تصریح کرد: ما خط قرمزهایی داریم که می بایست آن ها را رعایت نمائیم و آمادگی خود را جهت اجرای برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام داشتند.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.