سنندج میزبان دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان پسر و دختر کشور شد

رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان پسر و دختر کشور در بخش کراس کانتری و دانهیل به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان پسر و دختر کشور به مدت سه روز در بخش کراس کانتری و دانهیل به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور دوچرخه سواران مدعی از سراسر کشور برگزار می‌شود و شرکت کنندگان رشته کراس کانتری جوانان و بزرگسالان عصر روز پنجم شهریورماه در سنندج پذیرش خواهند شد و صبح روز ششم شهریور در دامنه زیبای کوه آبیدر سنندج به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین رکابزنان رشته دانهیل نیز عصر ششم شهریور پذیرش می‌شوند و صبح روز هفتم نیز در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان در بخش دختران نیز عصر روز هفتم شهریورماه از سوی کادر بانوان فدراسیون و هیأت کردستان پذیرش می‌شوند و دوچرخه سواران از ساعت ۸ صبح روز هشتم شهریور پیکار‌های خود را آغاز می‌کنند.

در پایان این مسابقات به نفرات و تیم‌های برتر حکم، مدال و کاپ قهرمانی از سوی فدراسیون اهداء خواهد شد.

رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان پسر و دختر کشور از روز ششم تا هشتم شهریورماه در دامنه کوه آبیدر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جوانان و بزرگسالان پسر و دختر کشوردر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.