اجرای طرح پرسمان در پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع)

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از اجرای مرحله دوم توانمند سازی و تقویت بنیه علمی معلمان با طرح پرسمان در پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: نیروی انسانی پایه های اصلی ثروت یک جامعه را تشکیل می دهند و هر جامعه ای که نتواند مهارت ها و دانش را توسعه دهد قادر به پیشرفت نخواهد بود .

وی افزود: در این میان نقش آموزش و پرورش در راه رسیدن به توسعه، بسیار مهم و زیربنایی است زیرا با آموزش صحیح،  نیروی انسانی تبدیل به سرمایه می شود.

خمیسی بیان داشت:  برای افزایش توانمندی همکاران شاغل به تدریس در سطح مدارس ناحیه 4 اهواز ، پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع) با ارائه طرح ابتکاری پرسمان ، مرحله دوم آموزش همکاران را آغاز نموده است .

 مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز عنوان کرد:  تشکیل کارگروه تخصصی برای تبادل تجربیات ، نشست با مدیران بصورت انفرادی و بررسی وضعیت علمی مدرسه تحت پوشش ، شناسایی ضعف های اساسی در تدریس، برنامه ریزی جهت اجرای کارگاه های تخصصی در زمینه های علوم آزمایشگاه ، راهبردهای حل مسئله ، هنر و فارسی را از اهداف برگزاری این طرح دانست.

وی در پایان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تشکیل کارگاه ها  20  نفره و با اولویت معلمان مناطق کم برخوردار می باشد. 

انتهای پیام/م

طرح پرسمان در پژوهش سرای امام صادق برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.