برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام آذرماه امسال برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام گفت: این دوره با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت شرکت تا پایان آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

قیطانب اضافه کرد: جایزه کتاب سال استان ایلام در دوره دوم به همه مولفان و پدید آورندگانی که در سال های 95 و 96 حداقل در یکی از محورهای مورد نظر آثار خود را منتشر کرده باشند به انتخاب هیات داوران تعلق خواهد گرفت.

قیطانی محورهای دومین دوره کتاب سال استان را شامل آثار ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار پدید آورندگان ایلامی در تمامی حوزه ها و آثاری که برای اولین بار در سال های مورد نظر با مجوز رسمی از وزارت ارشاد چاپ شده باشند، دانست و یادآور شد: این افراد می توانند در این دوره شرکت کرده و ملاک سال انتشار نیز شناسنامه کتاب خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این دوره را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی اعلام کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: هر مولف سه نسخه از اثر خود را می تواند تا 30 آبان ماه برای داوری به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کند.

انتهای پیام/اس

جایزه کتاب سال استان ایلام آذرماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.