سه خبر از نمایش‌ تئاتر شهرهای بابل و قائمشهر

سه نمایش تنهایی مفرد شایان، دو دلقک و نصفی و کایزر در شهر‌های بابل و قائمشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، نمایش دو دلقک و نصفی نوشته جلال تهرانی و کارگردانی بهزاد فیضی تا ٤ شهریور در سالن بلک باکس آموزشگاه نمایشی باغ آلبالو بابل به روی صحنه رفت.

بهزاد فیضی، فربد بچاقی، میترا ضیایی، مجتبی ثریایی و مبینا قربان تبار، بازیگران این نمایش هستند.

علاقمندان به هنر نمایش می‌توانند برای دیدن این اثر هنری به آدرس بابل- حد فاصل میدان کارگر و سبزه میدان- کوچه فرهنگ ٣ مراجعه کنند.

همچنین نمایش تنهایی مفرد شایان به نویسندگی پیمان می‌آبادی و کارگردانی فرشته پیاده روحی ٢ شهریور در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد بابل به روی صحنه رفت.

در نمایش تنهایی مفرد شایان اهورا گل عموپور، پویا بهاری و مریم عباسی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش هر شب ساعت ١٨ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برای علاقمندان به هنر نمایش، به روی صحنه می‌رود.

براساس گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نمایش کمدی کایزر کاری از گروه تئاتر اتللو به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری حر قائمشهر به روی صحنه رفت.

این نمایش با برداشت آزاد از داستان کوتاه فلوسی و نمایشنامه مرگ در میزند از وودی آلن ٢ شهریور به روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه حامد کریمی، محمد حسین بقائی، الهام ربانی، امیر یوسفی، سحر فتحی، ژاله امانی، ساحل تقوی، پژمان اولادی، مجتبی پاداشی، امیر حسین عبدالعلی پور، پویا بهاری، عدنان حسین نژاد، عارفه عربی هستند.

علاقمندان به تئاتر و هنر‌های نمایشی تا ٢شهریور فرصت دارند با حضور در مجتمع فرهنگی هنری حر واقع در قائمشهر، کوچکسرا، ٣٠٠متر بعد از زیرگذر از دیدن این نمایش دیدن کنند.
انتهای پیام/آ

تئاتر‌های شهر بابل و قائمشهر میزبان علاقمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار