اختلاف ملکی در لالی قربانی گرفت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عامل درگیری که منجر به قتل یک نفر در شهرستان لالی شد، به دام قانون افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع يک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان لالی، بیان داشت: تحقیق و بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اذعان کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد قاتل به هویت (ا_ن) با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سوی مقتول به هویت (ف-ن) تیراندازی كرده و سبب مصدوم شدن وی می شود و متاسفانه فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی لالی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجای مانده از صحنه جرم بلافاصله محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی قاتل را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سلاح کلت بکار رفته در قتل به همراه 2 تیغه خشاب و 12 عدد فشنگ جنگی مربوطه کشف شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتكابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات ملکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

قاتل فراری در دام قانون افتاد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۲:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این قتل هیچ ارتباطی به ملک نداشته وقاتل ازروی کینه وحسادت باهمکاری خواهرانش این عمل وحشیانه را انجام دادند
آخرین اخبار