ناجی:

دستگاه های اجرایی استان هماهنگی و تعامل بیشتری داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان جهت انجام امور اداری در همه ی زمینه ها در استان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: با توجه به مناسبت هایی که در استان وجود دارد باید همه ی دستگاه های اجرایی تعامل و هماهنگی جهت هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: رویکرد برنامه ها در سطح استان باید یکسان باشد  زیرا استان سمنان ظرفیت متولی بودن در اجرای همه ی مجموعه ها را دارد.

ناجی با اشاره به نقش رسانه ها و فضای مجازی در انتشار اخبار و ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز سمنان در پوشش اخبار در سطح استان عنوان کرد: حضور هرچه بهتر و پررنگ تر رسانه ها باید در جامعه به چشم بیاید.رسانه ها باید هماهنگ تر و حضور آن ها فعالانه تر باشد تا مردم از تصمیمات و عملکرد دستگاه های اجرایی استان مطلع شوند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: با توجه به این که هفته دولت در پیش است باید برنامه های هفته دولت و پروژه ها هم کانون توجه قرار گیرد و از آن ها غافل نبود .

نیک کار قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این جلسه از نقش صدا و سیما و واحد خبر مرکز سمنان و برنامه های اجرایی و پخشی در هفته دولت گزارشی را ارائه داد .

 تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان هم در این جلسه نظرات خود را در خصوص اجرای برنامه های خود در هفته دولت ارائه دادند.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار