پیام دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید سعید قربان

عبدالملک بدرالدین الحوثی در پیامی به مناسبت عید سعید قربان خواستار بسیج عمومی برای پر کردن جبهه‌های جنگ علیه متجاوزان به ویژه در جبهه ساحل غربی شد.

پیام دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید سعید قربانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در پیامی به مناسبت حلول عید سعید قربان، این عید را به مردم یمن و امت اسلام تبریک گفت و خطاب به مردم یمن، خواستار بسیج عمومی برای پر کردن جبهه های جنگ علیه متجاوزان به ویژه در جبهه ساحل غربی شد.

پیام عبدالملک بدرالدین برای حضور در جبهه ها در شرایطی صادر شد که پیام مشابه او در عید سعید فطر با برجای گذاشتن تاثیراتی قابل توجه، سبب شکست دشمن در رسیدن به اهداف مورد نظر در جبهه ساحل غربی شد و ساحل غربی را به میدانی برای شکست دشمنان تبدیل کرد.

عبدالملک بدرالدین در این پیام گفت: دعای من این است که حرکت آزادمردان و حضور آنان در میدان، موجب شود تا خداوند پیروزی را محقق سازد.

وی تاکید کرد، آل سعود با ممانعت از ورود شهروندان ما به حج و ممانعت از برگزاری مراسم برائت (از مشرکین)، به بیت‌الله الحرام ظلم و مزدوری خود را برای آمریکا و اسرائیل اثبات کرده‌اند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار